2011. okt. 6.

Sátánista megtérése


Szűz Mária kihalászta
Kisboldogasszony ünnepén meleg őszi nap volt olyan, amikor még a légy sem mozdul. Ebéd után kimentem az egész nap nyitva lévő templomba gyóntatni, halászni..... Régóta ültem már ott és senki nem jött a templomba én pedig zavartalan örömmel olvasgattam az ökumenikus kiadású Bibliámat, melynek fordítását nagyon szerettem.
 
Egyszer csak zörgött a halászháló, a gyóntató kilincse. Egy Fiatal jött be, aki azzal kezdte, hogy ő sátánista és most szeretne megtérni.
  Hirtelen első reflexként a professzorom arcképe ugrott be nekem, hogy ha ő vizsgáztatna egy ilyen kázusban, akkor vajon mit mondana egy ilyen helyzetben. Óh, kedves Professzor úr! Sok mindenben tökéletes voltál, de ilyen esetre sajnos nem készítettél fel minket. A sátánista kázus sajna de való kimaradt az elméletből...és most itt van a valóság. Mit is tegyek? A Szentlélekhez fordultam segítségért....
 Azóta eltelt tíz év. Az a Fiatal - amint hallom és tudom róla - azóta is az Egyház erős tagja Isten kegyelméből.
  Én pedig elgondolkodtam Szűz Mária anyai szeretetén, hatalmán, és hálát adtam érte. Még egy hónapja sem volt, hogy munkába álltam. Újmisés, zöldfülű káplánként ért ekkora kegyelem, hogy úgy fogadhattam a Megtérőt, hogy nekem még a kis ujjamat sem kellett mozdítanom érte. Nem az én böjtöm, nem az én imám, nem az én lelkipásztori erőfeszítésem, hanem Jézus keresztáldozatának gyümölcse ő is. A szerető Édesanya viszont kézen fogta és hazavezette Jézushoz a bajban lévő Gyermekét. 
   Szűz Mária születése napjának ünnepén egy a kárhozat útján járó lélek szintén születés napot ünnepelhetett.

Táncolj az ÚRnak dicsérjed nevét, ujjongj hisz Ő a te Megváltód! Drága jó Protestáns Testvérek! Látjátok, hogy mennyire igaz a katolikus tanítás:

Mária által Jézushoz! A legrövidebb, a legbiztonságosabb, leggyorsabb út Jézus felé Márián keresztül vezet.

Köszönöm Édesanyám!


Dicsőség az Atyának a Fiúnak és a Szentléleknek
miképpen kezdetben most és mindörökké! Amen

Nincsenek megjegyzések: