2011. okt. 12.

"Pneuma Hagion kai onosz" - Szentlélek és a szamár



Katona atya ismeret szava

Másodéves kispapként szamár voltam én már öreg fejjel ógörög, latin és héber nyelvet egyszerre tanulni és nagyon nehéz időszakot éltem át a görög Tanár miatt. Igen lógattam a lelkem orrát és ilyen állapotban mentem el a budapesti regionális karizmatikus találkozóra.

A dicsőítések alatt az imacsoport a Lélekre is figyelt és több prófécia hangzott el. Az egyik ismeret szava telibe talált engem. Katona atya mondta, aki nem is tudta, nem is láthatta, hogy én ott vagyok jelen a tömegben. Pontos volt a találat: elmondta az életkoromat azt, hogy férfinak szól az üzenet és a választ a konkrét lelki problémámra. Nem sok ennyi idős férfi/és kispap lehetett ott jelen, akinek az ógöröggel lehettek gondjai. A szívemben tapasztalt öröm és melegség is jelezte, hogy az üzenet nekem szólt.
Megerősödve mentem vissza a szemináriumba: az ÚR tudja, hogy mi bajom van és figyel rám. 
Nem sokára új ógörög tanárt vettek fel az egyetemre és a régit váratlanul menesztették.

Dicsőség az Atyának a Fiúnak és a Szentléleknek miképpen kezdetben most és mindörökké! Amen

Nincsenek megjegyzések: