2011. okt. 6.

Az ÚR gondoskodik



Ne aggódjatok tehát a holnap miatt, a holnap majd gondoskodik magáról! Mt6.34
Az ÚR gondoskodik...Ter22.8

Egyik ősszel úgy határoztam, hogy szülői összefogással és több autóval elvisszük a hittanos gyerekeket Kecskemétre a Multiplex moziba, a Malom Centerbe amely tőlünk 110 kilométerre volt. Szegény falusi gyerekekről volt szó, akiknek nagy többsége még nem volt moziban soha sem.
Az este nagyon jól sikerült. A gyerekek boldogok voltak és amint örömükre néztem azt gondoltam, hogy úgy érezhették magukat, mint Ábel a nagyvárosban. Hazafelé az úton viszont el kezdtem aggodalmaskodni. Tudtam, hogy a plébániám rendkívül szegény és ebben a helyzetben a mozi látogatás még szegényebbé tett minket. Már-már kimondtam, hogy talán még sem kellett volna erre költeni a pénzt, amikor csörrent a telefonom. Bár este tíz óra volt egy idős szegény Asszony hívott Bajáról -aki nem ismerte anyagi helyzetünket és nem tudott az útról- és elmondta, hogy azon a napon egy nagyobb összeget utalt át a plébánia számlájára, mert sikerült eladnia a könyveit az antikváriumnak.
Elszégyelltem magam. Én utólag, mikor szembenéztem a pénztárcánkkal, már-már garasoskodtam volna a gyerekek örömén, pedig az ÚR, lám gondoskodik.

Dicsőség az Atyának a Fiúnak és a Szentléleknek
miképpen kezdetben most és mindörökké! Amen

1 megjegyzés:

Reina Nicolasa írta...

Dicsértessék a Jézus Krisztus!

Kedves Földi atya! Szeretném megköszönni, hogy írja ezt a blogot. Ennél többet a Jóistenről nem is lehetne, nem is kell mondani! Ő a nagybetűs Szeretet és Gondviselés. Remélem, ezt minél többen észreveszik és mernek bízni Benne.

Nikolett