2011. okt. 11.

Mami fájós keze


A Gyöngédség ereje

Édesanyám bal karjában platina van, mert sok évvel ezelőtt szilánkosra tört a csuklója. Az utóbbi években egyre érzékenyebb lett a keze, egyre kevesebb munkát tudott elvégezni vele és mostanában elég sokat fájlalta is. Rendre attól félt, hogy a gyenge és meszes csontokat elengedi a csavar és új műtétre lesz szüksége.
Egyik délután arra értem haza Ladánybenéről, hogy aggódó arccal feküdt az ágyban és a keze erősen be volt fáslizva. Elmondta, hogy megfeledkezett a beteg csuklóról és ki akarta rázni a szőnyeget, amikor egyet villámlott a csuklójában és azóta egyáltalán nem tudta mozgatni az ujjait. Félt attól, hogy valami elmozdult az idegek között és végleg lebénultak az ujjai.
Leültem az ágya mellé és megsimogattam a karját és tovább beszélgettünk. Néhány perc múlva felragyogott az arca, mert a fájdalom elmúlt a kezéből és újból tudta mozgatni az ujjait.
Azt mondta hálálkodva, hogy én gyógyítottam meg de én tiltakoztam, hiszen egyetlen imát sem mondtam, csak a karját simogattam meg együtt érzően.

Istennek legyen hála mindenért!

Dicsőség az Atyának a Fiúnak és a Szentléleknek Miképpen kezdetben most és mindörökké! Amen

1 megjegyzés:

Mne írta...

Szeretet gyógyít.
Köszönöm,hogy újra megmutattad mily kevés is elég ehhez.Mne