2011. okt. 12.

Isten vágya és az ismeret szava



Én vagyok az életnek ama kenyere; aki hozzám jő, semmiképpen meg nem éhezik, és aki hisz bennem, meg nem szomjúhozik soha. Jn 6.35

Szentlélek szeminárium volt Kecelen és engem is meghívtak, hogy imádkozzam velük a Lélekkeresztségekért. A közösség Vezetője volt az ima párom.
Sok Testvérért imádkoztunk, amikor az egyik ismeretlen férfinél az az örömteli információ jelent meg bennem, hogy az ÚR örülne annak, hogy ha a férfi Testvér minél gyakrabban járulna szentáldozáshoz, akár naponta is.
Elmondtam a Testvérnek a bennem élő bizonyosságot, aki azt válaszolta meglepődve, hogy a tegnap elkezdődött lelkigyakorlat óta ugyanez a hívás volt az ő szívében is – amiről én nem tudtam - és amely vágy most megerősítést nyert.Örömmel ment el, mert bizonyságot kapott a Lélek munkájáról.
Több ilyen esetem volt már az évek alatt, de csak ezt az egyet írom le.

Kedves Szentlélek! Köszönöm, hogy Te mindig tudod, hogy mire vágyik az ÚR és mi lenne igazán jó a mi lelkünknek is.

Dicsőség az Atyának a Fiúnak a és a Szentléleknek miképpen kezdetben most és mindörökké! Amen

Nincsenek megjegyzések: