2011. okt. 9.

Jeremiás ma is szól


A Jeremiás róféta a Bioenergetikus és az ördög.


Két év lelki építkezés után találtam elérkezettnek az
időt arra, hogy megtartsuk a Szentlélek szemináriumot.

Mintegy 80 fő jelentkezett. Ez volt a második szeminárium amit elindítottam.

Ekkor történt, hogy a városban lévő szomszéd plébánia területéről felhívott egy idegen férfi, aki rákos beteg volt, hogy beteg ellátást kér, és kifejezetten csak engem kér. Elmondtam neki, hogy nem is ismerjük egymást és egyébként is forduljon előbb az illetékes plébániához, de ő hajthatatlan volt és ragaszkodott a személyemhez. Megkértem az engedélyt a szomszéd Plébánostól és elmentem a Beteghez az előre megbeszélt időpont szerint.
Kezdett rossz előérzetem lenni, amikor a megadott címhez közeledtem. A város azon részén volt a lakása, ahol a közelben volt egy másik lakás, amit már ismertem rossz oldaláról. Ott meg nem szűnő rendkívüli jelenségek voltak pl.: súlyos lexikonok ugráltak le magukról a polcokról, árnyak cikáztak a lakásban….Több imaórát tartottunk ott, ám a jelenségek nem szűntek. Míg végre a református Tulajdonost meggyőztem, hogy engedje meg, hogy misézzek a lakásában. Néhány szentmisét mutattam be ott és a jelenségek végleg megszűntek.
Megérkezve és belépve a Beteg lakásába már az ajtóban olyan történt amit korábban soha nem tapasztaltam. Furcsa, euforikus, ködös bódulat ült rá a fejemre, mint valami abroncs ami kis félelmet ébresztett bennem. Mi a csoda ez? Azonnal automatikusan elindult bennem a Jézus ima, amit mivel már hosszú-hosszú évek óta gyakorlok, úgy tudom imádkozni magamban, hogy közben folyamatosan figyelek a beszélgető társamra. Ezzel az imával alszom el, és napközben is folyamatosan ezt imádkozom, ha nincs éppen más dolgom.
Leültünk hát a nappaliban és némi tiszteletkör, bemelegítő beszélgetés után a Beteg magától rátért a lényegre. Elmondta, hogy gyerek kora óta „angyalok” mászkálnak éjnek idején a szobájában akiket ő lát, hogy olvasta Mózes hatodik könyvét és hatalmas bioenergetikával rendelkezik. Ekkor nekem már látszódott a kilógó lóláb patás vége. Rákapcsoltam a Jézus imára, a Beteg pedig folytatta....
Elmondta, hogy olyan ereje van, hogy még egy iskola igazgató is meghívta őt fizika órára, hogy demonstrálja a bioenergia erejét. Több vastag lexikont tett a homlokára, amit csak „úgy”megtartott a levegőben és fiatal izmos fiúk sem tudták azt levenni a homlokáról, mert a bioenergia ereje nagyobb volt, mint a fiatalemberek fizikai ereje.
Hogy el is higgyem azt amit mondott, felvett az asztaláról egy nehéz ólomkristály hamutartót (később a kezembe adta, hogy lássam a súlyát, ami több volt, mint egy kilogramm) és föltette a homlokára, majd így beszélgettünk tovább. Majd megkért engem, hogy az asztalon lévő gyufásdobozt tegyem én is a homlokomra és próbáljam megtartani azt. Nekem le is esett rendesen, és én tudtam is, hogy le fog esni, mert nem rendelkezem okkult energiával, de engedtem, hogy erőfölényét bizonygassa.
Miután bebizonyosodott, hogy nagyobb erővel rendelkezik, mint én, rám nézett és azt mondta nekem, hogy magas vérnyomásos betegségem van és felajánlotta, hogy ingyen kezel engem bioenergiával és akkor biztosan meg fogok gyógyulni. Majd elővette az emlékkönyvét amelyben sok-sok beírás, hála és köszönet szólt arról, hogy belföldön és külföldön hány és hány ember gyógyult már meg az ő kezeléseitől.
Igaza volt. Aznap jöttem ki a kórházból. A diagnózis arról szólt, hogy megállapították nálam a magas vérnyomást és gyógyszeres kezelést írtak elő. Honnan tudta ezt ez az ember, ha soha nem találkoztunk előtte, ha nem az ördög nyilatkoztatta ki azt neki az okkult bioenergetikán keresztül.
Természetesen nem hagytam kezeltetni magam, hanem megemlítettem neki, hogy tulajdonképpen miért is jöttem. Ő hívott engem, mint gyógyíthatatlan rákos beteg, aki érzi, hogy közeledik a vég. Azzal az örömmel szolgáltam neki, hogy három szentség kegyelmében részesíthetem most. Meggyónhat, megáldozhat és felveheti a betegek kenetét, hiszen gondolom, hogy ezért hívott engem a betegségében.
Ugye mondanom sem kell.......mint a macska amely prüszköl a víz láttán, úgy tiltakozott a Beteg a szentségek hallatára és nem vette fel egyiket sem. Vajon miért nem? Mert eleve nem is ez volt a célja, hanem nekem állított fel csapdát az ördög rajta keresztül. Ha hagytam volna magam kezeltetni a bioenergiával, akkor démoni köteléket vettem volna magamra.
Akkor a Szentlélek szeminárium „Csapatkapitánya” már az elindulásnál fogoly lett volna és vele együtt bukott volna az egész tíz hetes lelkigyakorlat is a nyolcvan fővel együtt. Akkor nem lett volna olyan Szentlélekkeresztségünk és a Lélek olyan mértékű kiáradása, amelyről még az első hullámos amerikai karizmatikusok is -akik ott voltak velünk az imaesten-azt mondták, hogy sok mindent megéltek már, de ilyet még nem.
Ellátatlanul hagytam ott a Beteget és hazafelé az autóban hangosan nyelveken imádkoztam. Egyszerre csak az euforikus bódulat, amely addig mindvégig ott ült rajtam lepattant a fejemről, mint amikor egy hordó abroncsa elpattan és teljesen megszűnt az a bódult állapot.
  Hazaértem és azonnal az asztalhoz siettem, igei táplálékért. Az asztalomon ui. állandóan nyitva volt a Biblia - akkoriban éppen a ref. fordításban- és éppen Jeremiás prófétánál volt nyitva, aki akkor mondta a következőket, amikor az udvari hamis próféták között járt, akik eltanulták a környező népek okkult gyakorlatait és bevitték azt a jeruzsálemi templomba:


„A próféták miatt megkeseredett az én szívem énbennem, minden csontom reszket, olyan vagyok, mint akinek megrészegedett a feje a bortól......Igen, a próféta és a pap is istentelenné vált, még házamban is találkoztam gonoszságukkal - mondja az Úr. Jer23.9-16




Köszönöm Uram a pontos igei útmutatást. Jeruzsálemben is voltak olyan papok, akik átvették a szomszédos népek okkult/démoni gyakorlatait és Jeremiás próféta ezt sem szívlelhette bennük és pontosan azt az érzést tapasztalta amit én is, amikor démonizált emberek között járt. Bár lehet, hogy hivatalosan az ÚR fölkent papjai voltak Jeruzsálemben, Jeremiás mégis megérezte rajtuk és okkult praktikáikon keresztül az ördög jelenlétét.

Szomorúan látom, hogy sok tanult, intelligens ember -köztük sok tájékozatlan hívő is- kerül bele meggondolatlanul ma is az okkultizmus, ezoterika áltudományos csapdájába a mindenáron való gyógyulást kritika nélkül keresve. Minden árat meg is fog fizettetni velük az ördög, akinek erejében átmenetileg javulásban, hamis gyógyulásban van részük.

Kedves Jeremiás próféta!

Köszönöm, hogy szeretted az Igét! Köszönöm, hogy a megkülönböztetést adó Ige szólt aznap este is általad. Kérlek imádkozz a sok-sok megtévesztettért, hogy nyerjenek útmutatást, világosságot és úgy szeressék az ÚR szavát, a cselekvő Dabar/Igét, mint ahogyan Te szeretted és szereted.


Ui.: keresztény orvosok igei tanítása a játék szenvedélyről, lottóról.....
http://keresztenyorvosok.echt.hu/ebl/show_image/TK200803.pdf?ID=119882



Dicsőség az Atyának a Fiúnak és a Szentléleknek
miképpen kezdetben most és mindörökké! Amen

http://maranatha.uw.hu/magia.htm

Nincsenek megjegyzések: