2017. szept. 4.

AGYDAGANAT TERÁPIÁM: ZSÍR vs tumor - Kórházi és labor eredményekkel igazolva

"MERT ANNYIRA SZERETSZ ENGEM, HOGY A SÍR MÉLYÉBŐL IS KIMENTESZ." Zsoltár 86.13.



Gyógyulás agydaganatból "ősember" diétával.
Kemo, sugár ami halálra mar és szétéget vs mangalica szalonna paleo ketogén étkezéssel, zsírégető és élet/üzemmódban.
"Mondd, te mit választanál?"

ZSÍR vs Tumor!

„Becsüld meg az orvost, mert szükség van rá,

hiszen a Magasságbeli rendelte őt. Istentől van az orvos


 minden bölcsessége,

a királytól pedig ajándékban részesül. Az orvos


 tudománya felmagasztalja az ő fejét,

és dicséretet nyer a főemberek előtt. A Magasságbeli 


teremtette a földből az orvosságokat,

és okos ember nem iszonyodik tőlük.” Sirák Fia 38.1

A harmadik (2017.08.28.) koponya MRI vizsgálatom eredménye megegyezik az előző kettővel, vagyis a daganat nem változik, mérete stagnál, az agyban új góc vagy áttét nincs. Az egy éve tartó nulla szénhidrátos hús-zsír diéta eredményei tehát azt igazolják, hogy az ősember terápia a daganatos betegségben igenis hatékony, hiszen a létező legrosszabb szövettanú agresszív cisztás daganatom növekedése a fejemben leállt és stagnál már egy éve. Allaluja! Deo Gratias! Ezt is vártuk!

Ennyi a rövid jó hír!

Akit viszont érdekel, leírom kicsit részletesebben a betegségem és lassú gyógyulásom útjának történetét és kérem, hogy adjátok tovább a többi daganatos Betegnek megfontolás céljául.

2016. jan. 29-én volt a koponya műtétem, amikor egy 6cm-es cisztás daganatot távolítottak el a fejemből. Megjött a szövettan és annak alapján onkológiai kezeléseket írtak elő. Én már akkor sem akartam ezt, de oly nagy volt az ellenállás a környezetemben, hogy hagytam magam rábeszélni. Harminc sugárkezelést és két hónapos kemoterápiás kezelést kaptam naponta szedve kapszulában és növekvő dózisban.

Közben, mint egy jó beteghez illik, mindenben szót fogadtam orvosaimnak pl.: hogy a kezelések mellett éljek absz. egészségesen. Ezért mérhetetlen mennyiségben fogyasztottam zöldséget, gyümölcsöt, cékla és mindenféle piros, kék és zöld bio ivóleveket.

Tavaly aug-ban MRI kontroll volt mely kimutatta, hogy a cisztás daganat a műtét utáni nullásnak nevezhető állapotról négy cm-re nőtt. Ekkor megkértem az Orvosomat, mondja el végre, hogy mi történik itt, mert addig senki nem mondott semmit, csak gyanúsan nagy volt a hallgatás és az aggódás körülöttem. Ekkor elmondta, hogy a szövettanom szerint a létező legrosszabb típusú agydaganatom van és készüljek fel a végre, mert ezt nem szokták túlélni. Ezerből talán egy vagy még egy sem.

Ekkor átlátva és megértve azt, hogy az onkoterápia nem más, mint egy meghosszabbított, fájdalmas és igen kellemetlen mellékhatású zsákutca, amely nem ad semmi reményt, önként abbahagytam az onkoterápiás kezeléseket. Még nem tudtam, hogy merre tovább, csak azt éreztem bizonyossággal a szívemben, hogy ezen az úton nem szabad tovább menni és sajnáltam, hogy nem ragaszkodtam az első megérzésemhez.

Két nap múlva a Gondviselés segítségének köszönhetően már a Paleo Medicina Klinikán voltam. (paleomedicina.com) dr. Dabóczi Andreától és dr. Tóth Csabától megkaptam az orvosi eligazítást, azonnal életmódot váltottam és elvégeztem a paleo ketogén tanfolyamot.

Egy éve élek az ősember diéta alapján. Étrendem a következő: nulla szénhidrát, csak hús, zsír(szalonna, töpörtyű), tojás, erdélyi tisztítatlan adalékmentes só, bors és egyféle fűszer amit éppen választok. A nulla szénhidrát az nulla szénhidrátot jelent: tehát se kenyér, se tejtermékek, se liszt, se zöldség, se gyümölcs, se piros paprika, se hagyma, se édesség, se méz, még egy babérlevél sem jöhet a számításba, ill. a fazékba. Fontos, hogy a konyhába bekerülő marha, birka és sertés húsok csak legeltetett, ridegen tartott, abrakoltatott, táp és moslékmentesen felnevelt állatok feldolgozásából eredhetnek, amelyek minden tartósítószertől mentesek és a húsok csak hűtve, füstölve és sózva vannak tartósítva. 


Tavaly októberben volt a köv. MRI vizsgálatom. Mindenki azt hitte, hogy a daganat mérete nagyobb lesz, hiszen ha az onkokezelések ellenére és az egészségesnek mondott zöldség, gyümölcs, bio ivólevek mellett rövid idő alatt négy centisre nőtt, akkor most a kezelések nélkül, úgymond egészségtelenül élve, étkezve (egyesek szerint a vörös hús rákkeltő a zsír pedig tilos) biztos, hogy még nagyobb mértékben nőni fog a cisztás daganat, mint korábban.
Az eredmény meglepő volt: a daganat mérete nem változott, stagnál.

 Idén februárban ismét volt MRI amely szintén ugyanezt az eredményt mutatta ki: a daganat mérete nem változott, stagnál.

Egy éves paleo ketogén étrendemben és életemben most volt a harmadik MRI vizsgálat, melynek nagyszerű eredményét a bevezetőben már leírtam: a cisztás daganat mérete nem változott, stagnál. Alleluja! Deo Gratias!

A továbbiakban azt reméljük, hogy az étrendi tökéletesség útján járva, az elvekből nem engedve, semmin nem lazítva, évek alatt lassan de biztosan a cisztás daganat teljesen el fog sorvadni.

Hálás köszönetem a Paleo Medicina Klinika Orvosainak, Munkatársainak, Mindenki jó tanácsának, bátorításának és az értem kitartóan imádkozó állhatatos Szenteknek!


Nem vagyok orvos, botor laikusként azonban megosztom, hogy mint aki húsz év alatt a 3.  - és egymástól teljesen független - tehát nem volt soha áttétem- daganatos betegségéből gyógyul éppen, hogy én mit gondolok a rákról.

Képzelj el egy stadionban egy két kerékpáros üldöző versenyt. Vannak ferde betonfalú stadionok, ahol ezek a versenyek zajlanak. Nos, esetünkben elöl halad a rák és mögötte lemaradva a meggyengült immunrendszer. Ezért is jelentkezhetett a betegség.
Amikor sugár és kemoterápiát kapunk, az olyan, mintha egy erős mesterséges szembeszéllel akadályoznánk az első kerékpáros haladását. Igen ám, de ugyanezzel az erővel hátráltatjuk a lemaradt bicajost is. Ebből az következik, hogy a legyengített és tönkretett immunrendszer sosem fogja tudni utolérni, lehagyni és legyőzni az előrehaladott betegséget. Győzelem és gyógyulás akkor van, ha az immunrendszer megelőzi a rák bicajosát és a szervezet a saját erejében szorítja vissza a rákot. Az onkológiai kezelés egyrészt ezért zsákutca, mert tönkreteszi az immunrendszert és ezzel eleve elveszi az esélyt a győzelemre már a kezdet kezdetén.

Másrészt! Amikor egy beteg kemoterápiát kap, eleinte látványosan javul az állapota, mert a méreg öli a daganat sejteket. Ám nem mindet. Mindig maradnak túlélők, amelyek ellen már erősebb mérget kell alkalmazni a következő kezelés során és így tovább és így tovább. Vagyis ez egy kontraszelekció és a végére már csak a fokozottan agresszív és legerősebb rákos sejtek maradnak, melyek ellen már nincs méreg. Ekkor a rák viharosan áttéteket képez, és a Beteg állapota gyorsan romlik és rövid időn belül meghal, hiszen az immunrendszere sem működik már. Ezt több olyandaganatos ismerősömnél is láttam lejátszódni, akik nem merték elhagyni az onkológiai kezeléseket.
Ráadásul az egészségesnek mondott étrendben a sok zöldséggel és gyümölccsel rengeteg cukorhoz juttatjuk a daganat sejteket. A cukor a ráksejtek üzemanyagja, mint az autónak a benzin a haladáshoz. Ennek a segítségével is tudnak viharosan terjedni és áttéteket képezni. A paleo ketogén étrenddel és a nulla szénhidráttal elvesszük tőlük az üzemanyagot, a daganat sejtek viszont a helyette adott zsírral nem tudnak mit kezdeni.

Ellenben az immunrendszer lassan meg tud erősödni, mert nem a boltból vásárolt tartósítószerrel és mindenféle adalékokkal szennyezett ételeket eszünk, hanem „vegytiszta” egészségeseket, mint az eszkimók, akik között nem ismertek korunk belgyógyászati betegségei, pedig a jégmezőn nem esznek zöldséget, gyümölcsöt, kenyeret csak húst és zsírt.

A műtétem előtt 6cm-es volt a cisztás daganatom a fejemben iszonyú migréneket okozva. Most 4 cm-es és egy éve tünet és panaszmentes vagyok, jó fizikai erőben. Ellátom a három falum lelkipásztori munkáját, helyettesítek a szomszédban, ha kell, nem vagyok legyengülve, a vállamon beviszem a húsz kilós tápot a kocsiból, derűs és jókedvű lelki állapotban élem az Urat dicsőítő papi életem!

Egy éve még napi 50mmg vérnyomáscsökkentőt szedtem, most fél éve semmilyen gyógyszert nem szedek. Vérnyomásom, vércukrom, testsúlyom rendre éppen ideális.

Egyetlen rossz tünetem van: a sugárterápia robcsoló hatása következtében enyhén feledékeny lettem.

Szent Charbel! Könyörögj érettünk!

Ladánybene, Méntelek, Kunbaracs pléb.korm.

"A jó nem más, mint a dolgok ősi és természetes rendje. Egyszerűen csak az egyenes út. Jutalma önmagában van. Tisztává tesz és könnyűvé. Érzéseket ad, amiket nem vásárolhatnál meg Dárius kincsén sem, s amiktől nem foszthat meg semmiféle hatalom."

Wass Albert

JÓ EGÉSZSÉGET MINDENKINEK! ApCsel 15,1

Növekedjék, az ÚR dicsősége e tanúságtétel által is! Amen!


És egy kis olvasnivaló, alátámasztandóan a leírtakat:

Dr. Papp Lajos

„Csoda sem az orvosban sem a gyógyszerben nincs, hanem az emberben van. Ez a csoda a Teremtőtől kapott öngyógyító képesség, de ezt nem lehet megvenni a patikában, nem lehet megvenni a boltban, ezért meg kell dolgozni, ezért áldozatot kell hozni.”



- INTERLEUKIN 6 : rákos betegeknél egy spec.marker, amely jelzi a danatsejtek aktivitásának erősségét a gyulladás mértékén keresztül. 0-3.4 között elfogadható. Nekem most 2 alatt van. Kettő alatti értékek már oly kicsi mennyiséget jelentenek, hogy már nem mérhetőek.

- Synlab eredményem melyet németországi laborban végeztek igazolja, hogy minden vitamin optimális mértékben van jelen bennem, pedig egy éven nem fogyasztok zöldséget, gyümölcsöt, vitamin tablettát. Belsőségeket, csont és agyvelőt viszont hetente több nap is étkezem, mert ezek tartalmazzák a szükséges vitaminokat.

Az a jó ha a vizetben megjelennek a zsírtestek, mert akkor a szervezet nem cukor, hanem zsírégető üzemódban van.


Ez az 5. MR amely a többivel egybehangzóan igazolja, hogy nem változik stagnál a daganat, mióta terápiát váltottam.

2018.
2019.MR

2019. labor




2019. júliusi MR - változatlan, stagnál

2020



DICSŐSÉG AZ ATYÁNAK A FIÚNAK A SZENTLÉLEKNEK MIKÉPPEN KEZDETBEN MOST ÉS MINDÖRÖKKÉ! AMEN


1 megjegyzés:

Sister Michaella írta...

Kedves Tibor atya! Hálásan köszönöm a tanúságtételt, a tapasztalat megosztását és leírását! Isten vezessen továbbra is, és áldjon meg téged az engedelmesség és a kreativitás erejével, szépségével és örömével
. Alleluja! Erzsi nővér