2011. okt. 6.

Erős hátvédelem



Hordozzátok egymás terhét, így teljesítitek Krisztus törvényét. Gal 6.2

Franciaországban történt amikor az Életadó Boldogasszony Közösség lelkigyakorlatán voltam. Egyik nap odajött hozzám egy Asszony a Férjével és a következőt mondták. Mindketten azt a belső indíttatást kapták, hogy mondják meg nekem a magyar kispapnak, hogy ők amíg csak élnek minden nap fognak imádkozni értem. Még a nevüket sem tudtam megjegyezni mert olyan szerényen és olyan gyorsan távoztak, mint amilyen váratlanul jöttek.

Megdöbbentem és hálával lett teli a szívem. Megdöbbentem, mert a lelkigyakorlaton semmi olyat nem tettem, amivel bárkinek a figyelmét felhívtam volna magamra. Nem szerepeltem, nem ministráltam, nem mutattak be a nyilvánosság előtt, sőt mint vendég igyekeztem szerényen csendben maradni. Ugyanakkor hálával telt meg a szívem azért is, hogy az ÚR ilyen embereket állít mögém, mert biztosan előre látja, hogy a munkámban, harcaimban később nagy szükségem lehet majd a közbenjárásukra.....az évek során számolatlanul nőtt mögöttem a szentek száma! Hálával köszönöm Mindegyikőtöknek a legrövidebb fohászt, a legkisebb áldozatot is értem.

Isten megváltott, harcoló és szeretett Népe!
Áldjon meg és őrizzen meg Benneteket szeretetében a mindenható Isten!


Dicsőség az Atyának a Fiúnak és a Szentléleknek
miképpen kezdetben most és mindörökké! Amen

Nincsenek megjegyzések: