2018. júl. 2.

KARIZMA ISKOLA - Születésnapi ajándék/2.



Szent Péter és Szent Pál ünnepén történt, hogy Jézus quasi karizma iskolát tartott nekünk a benső imaóra alatt.

A szentségimádáson kértem Jézust, hogy szóljon hozzánk a csendben és Ő elkezdett beszélni. 
Az Ő gondolataiból született meg ez a szentbeszéd.
Megint többet adott, mint amit kértem. Választ adott egy olyan kérdésre is, amit már 18 éve nem értettem. A válaszát a beszéd második felében mondom el.
Miután már háromszor elmondtam a hétvégén ezt a prédikációt, akkor ismertem fel, hogy az a nap amikor Jézus szólt hozzám, a papszentelésem évfordulójának a napja volt. Vagyis egy gyönyörű szülinapi ajándékot kaptam Jézustól, amikor hosszan szólt hozzám és közben megválaszolt egy megoldatlan kérdést is anélkül, hogy azt kértem volna TŐLE. 

Köszönöm Jézus,Köszönöm Jézus,Köszönöm Jézus,
Köszönöm Jézus,Köszönöm Jézus,Köszönöm Jézus!

'Óh vér és víz, mely Jézus oldalából fakadtal, mint az irgalom forrása, bízom Benned...és imádlak Téged!

Dicsőség az Atyának a Fiúnak és a Szentléleknek, miképpen kezdetben most és mindörökké! Amen.
ÉS MEKKORA ÖRÖM AMIKOR Ő ADJA NEKÜNK SZÍVÉNEK AJÁNDÉKAIT

Nincsenek megjegyzések: