2018. júl. 10.

HEGEDŰS A HÁZTETŐN

A SZÍVHEGEDŰS

(Figyelem, ezt az írást  az oldal legalján található zenével együtt kell hallgatni mert így lehet teljes megértéssel és átéléssel olvasni. Shalom1-2. c. felvételek.Közben hallgasd kérlek a Hozzád szóló Lélek szavát is, mert imádkoztam az Olvasókért, hogy olvasás és zenehallgatás közben a Lélek látogasson meg Titeket.


Ma délelőtt, amikor imádkozva készültem a 15.vasárnapi  prédikációra és ÁMOSZ próféta és Amácja a hamis pap történetét olvastam, elmerengtem a történeten. Isten azt mondta Ámosznak, hogy beszéljen, a templom hamis papja meg azt, hogy ne beszéljen és elzavarta őt. 


Lám! Hát nem éppen ilyen mindig, minden kor prófétájának a sorsa? Jézus is tapasztalta ugyanezt, és ki is mondta az igazságot a14. vas. evangéliumában.

„Senki nem lehet próféta a maga hazájában.”

...és mi lett a következménye annak, hogy nem fogadták el ŐT otthonában Názáretben? Ezt olvastuk a múlt vas.:

„Nem is tehetett ott egyetlen csodát sem közöttük,
    csupán néhány beteget gyógyított meg kézrátétellel.”

Szóval, miközben a próféták nehéz életén tűnődtem, a tűnő időben meglátogatott az időtlenségből a vigasztaló prófétai Lélek és a következő meglepetés verset diktálta le nekem.
HANGJA KÖNNYEZŐ SÓFÁR AMI KIÁLT

A LÁZAS PRÓFÉTA

Nem beteg és mégis lázas,
mert benne az ÚR Lelke lázad,
lázad a lázas szeretettől,
emészti magát szeretetből,
lázad a bűn ellen, ami rombol,
és elszakít az égi otthontól,
lázas, mert benne angyal tombol,
hangja könnyező sófár ami kiált,
az ÚR szent jelenléte után,
gránitként áll szitkot és csalánt,
melle lázasan ég a szélben,
szíve lüktet a Ruah tüzében,
hangja kiáltó szél a pusztában,
emberek, van Isten a világban,
a próféta nem beteg mégis lázas,
Isten szent álma ő a világnak,
álom és áldás, küldés és TŰZ,
szent zuhogó szó mely a TRÓNIG (T)űz,
a bűn lázálmából riaszt, ébreszt
Vele a mennyet biztosan eléred.
ISTEN SZENT ÁLMA Ő A VILÁGNAK
Hálás voltam/vagyok e látogatásért, nagyon örültem, majd örömömet megosztottam a Barátaimmal és folytattam tovább munkával és imával a napot. Délután a benső ima után kezdtem el digitalizálni a Shalom 1-2c. kazettáimat és akkor történt a következő. A Jerushalaim c. dalnál(Shalom1. 20.perctől) megolvadt a szívem és mivel velem szemben ott volt a szobában egy nagyobb Irgalmas Jézus kép, Őt látva ezt sóhajtottam az Úrnak.

https://www.youtube.com/watch?v=L8Co7IzOyhw

JHehosuaaahhH!Szívből sajnálom, hogy nem születtem zsidónak.

15.vas. Szentleckéből.Ef 1.13



Ettől a sóhajtól kezdve elindult bennem egy benső látás sorozat. Láttam, hogy Jézusnak jól esett a sóhajom, elmosolyodott és az Ő szíve is megindult. Kedvesen lehajolt hozzám és a kezébe vette a szívem. Ekkor a szívemen húrok jelentek meg és a szívem olyannak tűnt, mint egy hegedű vagy vagy cselló vagy gordonka. Majd Jézus leült és a keresztjét odaállította a gordonka lakú szívem mögé mintegy megtámasztva azt és elkezdett játszani rajta. Először csak megpengette a húrokat – kipróbálta, hogy jól van-e hangolva – majd a felvett egy vonót. Néhány húzás után kezébe vette a szívhegedűm, az álla alá illesztette és gyöngéden, mint a Jerusalaim ének dallama elkezdett játszani rajta.

https://www.youtube.com/watch?v=wvm11wYfgbY

Furcsáltam, hogy az egész jelenet néma volt és dallamot, vagy bármilyen hangot egyáltalán nem hallottam, csak a képeket láttam egymás után. Márpedig ha Jézus hegedült, akkor ott hangnak is kellett lennie. Hiszen volt már olyan máskor, hogy az énekdallamot nemcsak hallottam, hanem ki is tudtam énekelni azt, amit magamban hallottam. 
https://gloria.tv/video/NxpARhVxvZ2v2hDLgkZVn3spS

Amint Jézus hegedült és a vonóval hozzáért a húrokhoz, a vonóból aranyszínű kenet, olaj csöpögött a szívhegedűre onnan pedig lefolyt Jézus szívére.  Mivel a szívhegedű Jézus álla alá volt befogva, így a hegedű éppen Jézus szívével volt egy vonalban, nem sokkal fölötte. Ekkor Jézus szíve és a szívhegedű között látható hangmozgás a hanghullámok oda-vissza áramlása indult el, mintha a hangok is húrok lettek volna és éreztem, hogy a Szentlélek a csendben összeköt bennünket és átjár. Megremegett a szívem és elsírtam magam mert eszembe jutott egy régi történet és azt kérdeztem Jézustól:


Most kezded el betölteni a próféciát?

Néhány éve történt. Még bűnökben éltem, amikor postai levélben kaptam egy ismeretlen feladótól egy A4-es színes laminált szentképet, rajta egy üzenettel. Elolvastam, keserűen nevettem egyet és hitetlenkedve a fejem csóváltam, de azért a képet megőriztem.
Azóta eltelt jó néhány év és ma már megtért, gyógyuló és tiszta szívvel tudom énekelni a mellékelt linken hallgatható Shalom felvételek egyikével:
Énekeld szívedből, HAallelujaAH JHehosuahH!
Nagyon mélyen megérintett és mély örömmel töltött el Jézus. Köszönöm! 
Majd tanácstalanul megkérdeztem Tőle, hogy el szabad-e ezt elmondanom másoknak? Vagy egyáltalán mit szabad ebből a személyes élményből elmondanom? Hiszen már eddig is megkaptam néhányszor azt, amit Ámosznak is megmondtak, meg a többi prófétának is, hogy ne ugráljanak itt gőgösen villogva... Szela!
Ám ekkor újra olvasva az üzenetet azt láttam, hogy kifejezetten azt kérte, hogy higgyem el és mondjam el Mindenkinek.
Imádkoztam tovább és a Lélek eszembe juttatta a blogom igei mottóját is, mely a "bemutatkozás" c. mappában található.

"Izrael királyának titkait meg kell őrizni.
Isten tetteit azonban föl kell fedni és hirdetni kell." Tób12.7

Ez már kettős megerősítés volt arról, hogy tanúságot kell tennem.
Az első megerősítés a Jézus Szíve prófécia volt -"Mindenkinek" - a második pedig a tóbiási igére való emlékeztetés volt.

Megértettem. A Hegedűs éppen azért ül a háztetőn mert magasabbról messzebbre hallatszik a hegedű hangja, többen hallják azt és így többen örülnek neki. Megértettem, hogy ha engem az elvetendő nyomorult bűnöst ilyen magasra emelt az ÚR, hogy szólt hozzám, akkor papi és prófétai kötelességem a tanúságtétel és hírdetnem kell üzenetét és irgalmasságát, akár elfogadják akár nem. A múltamért besározhatnak...hibáim most is vannak de ma már Isten kegyelméből az IGE szerinti feddhetetlen életet élek amibe nem lehet belekötni.


HAallelujaAH! Most miközben gépelek, most kaptam meg egy másik megértés ajándékát is, hogy miért nem hallottam a szívhegedű hangját a látott képsorok alatt és miért volt néma film az egész. Azért mert az üzenetek közlése éppen akkor kezdődött el, amikor a shalom kazettát hallgattam és digitalizáltam. Ezért az üzenetet az idemásolt linket hallgatva kell olvasni. HAallelujaAH! Ezt az észrevételt most beillesztem az oldal elejére.
   Látjátok, én már csak ilyen gyerek vagyok, ilyen képes és linkes alak. Hiszen akikkel levelezem Ti tudjátok, tanúsítjátok, hogy kedvenc szokásom az, hogy üzeneteim, leveleim mellé mindig mellékelek egy képet vagy egy linket. Tibor atya képes volt bűnben élni és nem képes a csodákra de képes bűnbánatot tartani a Lélekre nyitottan és érzékenyen élni és ezt a természetes képességet -amit ugyan már megelőzött a Kegyelem- ezt használja fel az ÚR, hogy adjon egy-egy természtefeletti ajándékot, képet, mert van már mennyei belépő kódom a mennyei linkhez hogy letöltsek a FELHŐBŐL. Így, ezen a kapcsolaton keresztül kapok képeket és linkeket , hogy ne link alak, hanem szent pap legyek és így adjam tovább hálás örömmel, hogy Ti is linkeljetek, elteljetek, betöltekezzetek és Szentek legyetek! HAallelujaAH!

A Lélek ekkor egy másik IGÉT is felhozott a szívemből és szólt, hogy a hozzátartozó mondatokkal együtt tegyem ki a szöveget. Így is tettem, de előbb kiemeltem az 1 mondatos lényeget, mert ez cseng össze a bejegyzés címével. 
  Ui. az írás elején három cím jutott eszembe, hogy mi legyen bejegyzés címe és kértem Jézust, hogy válassza ki Ő hogy mi legyen az és én azt elfogadtam. Most realizáltam, hogy a gépelés közben kapott gondolatokat is mennyire az Ő Lelke vezette, hiszen
az írásnak "Hegedűs a háztetőn" lett a címe. És a most felbukkant IGE pedig így szólt: "Háztetőkről fogják hirdetni." Tehát ezek összecsengenek egymással és megerősítik azt, hogy Jézus jól választotta meg a bejegyzés címét. HAallelujaAH! Köszönöm!

Tehát az emlékezetembe idézett IGE a következő:

„Háztetőkről fogják hirdetni.” LK12.1-12

Így lett ennek a bejegyzésnek ez a címe: Hegedűs a háztetőn.

Ergo: ha nem mondom el ezt a történetet és hamis alázattal elhallgatom ezt az ajándékot, akkor is hirdetni fogja valaki más, mert az IGE mindig megvalósulni, élni, cselekedni akar! HAallelujaAH!...én pedig ismét elkövetném az engedetlenség és a mulasztás bűnét.


Mert van világos kép-mutatás, vízió, látás a Szentlélektől,

és van sötét képmutatás, farizeusság, megtévesztés, 
hamis prófétaság a gonosz lélektől is.
LK12.1-12 fejezetnek, ahonnan a háztetős IGÉT adta a Szentlélek, éppen ez a címe és a hamis prófétákról szól, akik szemtelenül, kéretlenül kotyognak és hazudnak és az ÚR emberének márcsak ezért sem szabad hallgatnia.:      A képmutatás.

121Közben tízezres tömeg verődött össze körülötte, úgyhogy egymást tiporták, és először csak tanítványaihoz kezdett beszélni: „Óvakodjatok a farizeusok kovászától, vagyis a képmutatástól. 2Nincs semmi elrejtve, ami nyilvánosságra ne kerülne, s titok, ami ki ne tudódna.
 3Amit sötétben mondtok, világos nappal hallják majd, és amit a zárt falak közt fülbe súgtok,      
   
azt a háztetőkről fogják hirdetni.
 4Nektek, barátaimnak mondom: Ne féljetek azoktól, akik a testet ugyan megölik, de aztán semmi többet nem tehetnek.5Megmondom én nektek, kitől féljetek: Attól féljetek, akinek, miután megölt, ahhoz is van hatalma, hogy a kárhozatba taszítson benneteket. Igen, mondom nektek, tőle féljetek. 6Ugye két fillérért öt verebet is adnak. Mégis az Isten nem feledkezik meg egyetlenegyről sem.7Sőt még a fejeteken a hajszálakat is mind számon tartja. Ne féljetek hát! Sokkal többet értek ti, mint a verebek. 8Mondom nektek, hogy aki tanúságot tesz mellettem az emberek előtt, azt majd az Emberfia is magáénak vallja az Isten angyalai előtt. 9Aki azonban megtagad az emberek előtt, azt én is megtagadom Isten angyalai előtt. 10Aki az Emberfia ellen beszél, az bocsánatot nyer, aki azonban a Szentlelket káromolja, nem nyer bocsánatot. 11Amikor majd a zsinagógákba vagy a hatóságok és hatalmasságok elé hurcolnak benneteket, ne gondolkozzatok rajta, hogyan védekezzetek, vagy mit mondjatok,12mert:

A Szentlélek abban az órában majd megtanít rá benneteket,
 hogy mit kell mondanotok.”

Nos, mit szóltok ehhez? Hát ebben az órában is nem éppen Ő tanított minket és szólt hozzánk a Lélek szavával? Hát nem lángolt a Ti szívetek is miközben magyarázta az üzenetet és az Írásokat?

Ha ebben az órában ittvolt velünk, köztünk, akkor abban az órában is ott lesz velünk, köztünk, bennünk és A HEGEDŰS a háztetőn és a hóhérok börtönének a tetőjéről fogja hirdetni az Örömhírt, miközben Jézus a Ti szívetek húrjain fogja pengeti a vértanú próféták győztes dalát.

https://gloria.tv/video/NxpARhVxvZ2v2hDLgkZVn3spS

Itt egy olyan dal hallható, melynek
dallamát és szövegét a Lélek közölte velem.



DICSŐSÉG AZ ATYÁNAK A FIÚNAK ÉS A SZENTLÉLEKNEK
MIKÉPPEN KEZDETEBEN MOST ÉS MINDÖRÖKKÉ AMEN!

Utóirat: Ámosz birka és kecskepásztor volt. Nem akart próféta lenni és nem akarta a meghívást elfogadni. Sejtette előre, hogy az írástudók majd a tanulatlanságát, származását és a múltját vágják a fejéhez és az ellentmondás fájdalmas jele lesz ő is mint az összes többi próféta.

Én is kecskepásztor voltam a tundrán Norvégiában, amikor elfogadtam a meghívásomat a papi hivatásra. Bár gyerekkorom óta tudtam a meghívásomról, bizonyos okok miatt nem akartam pap lenni és nem mertem a hívást elfogadni. Most pedig teljes alkalmatlanságom és méltatlanságom tudatában mondom és kérem, hogy ne gondoljátok rólam azt, hogy próféta vagyok, mert egyáltalán nem vagyok az és nem is akarok próféta lenni. Tudtam, tudom, hogy az Írástudók és a Nép mindig az orrom alá fogják dörgölni majd a múltamat, tanulatlanságomat, jellemhibáimat, sok bűnömet ... és ezért ez már önmagában elég ahhoz, hogy újra és újra  feszültséget okozzon a Népegyház körében és életemben amikor használ a Lélek bár nem vagyok próféta. Arról nem is beszélve, hogy további feszültségeket okoz az is, hogy karizmatikus és az IGE, az Egyház és a szent Pápák tanítása szerinti Izrael szerető vagyok, aki úgy is él.




AZT SZERETEM BENNÜK AMIT JAHVE IS SZERET. Rom 9-12.fejezetek

Térjünk vissza Ámosz prófétához.

Ezért, a Többiek, a Szentlelkesek, az igaz Próféták védelmében és érdekében kérlek Titeket, hogy ha azt látjátok, hogy valakit használ a Szentlélek, akkor soha ne mondjátok élő emberre, hogy ő egy próféta. Elegendő alázattal és az adakozó Úr iránti hálával annyit elismerni és azt mondani, hogy időnkét XY-t meglátogatja a Lélek és használja őt a lelkek üdvösségére, az Egyház javára és az ÚR nagyobb dicsőségére. És kérem, hogy imádkozzatok ezekért az emberekért, mert rájuk is igaz Jézus kijelentése:

Senkit se vetnek meg csak a prófétát
 otthonában a saját hazájában.

Az sem véletlen, hogy az alább olvasható IGE lett az újmisés jelmondatom. 

"Hogy félelem nélkül és megszabadulva az ellenség kezéből, NEKI szolgálatot teljesítsünk. Szentségben és igazságban járjunk előtte életünk minden napján." Zakariás énekéből.

Ennek az IGÉnek az első mondata lassan kezd beteljesedni papi életem során. A blogban olvasható tanúságtételek elmondják ezt részletesen. A második mondat megvalósulásának útját viszont botladozva járom. Ám mindig azt éreztem, hogy van valami közöm ennek az IGÉnek a további soraihoz is, de rendre méltatlannak tartottam, hogy magamra vonatkoztassam. Most kaptam meg a Lélek vezetését, hogy eljött az idő, hogy erről is tanúságot tegyek. 

"Téged pedig gyermek a fölséges Isten 
prófétájának fognak mondani.

 Mert az ÚR előtt jársz egyengetni az Ő útját. Az üdvösség ismeretére tanítod nemzetét, hogy bocsánatot nyerjen minden bűnük Istenünk irgalmas szívéből...hogy fényt hozzon azoknak, akik sötétben és halálos homályban ülnek."

Igen, az az imamisszió, amit a hitetlen Ladánybene megtéréséért folytatunk az éppen ezért létezik és éppen erről szól. HAallelujaAH! 

  És igen! Ebben az értelemben Ti is mind próféták vagytok, ha azon fáradoztok, hogy a közeledő ÚR útját egyengessétek az emberek szívének kapujához és az ébredéshez, a Szentlélek világméretű kitöltéséhez, amely hatalmasabb lesz, mint az első Pünkösd volt.

Minden nap imádkozom az alázat kegyelméért. Megköszönöm, ha ti is imádkoztok értem, értünk és Mindazokért akiket az ÚR erre elhívott, és akik átadták magukat Jézus Szívének, a Lélek vezetésének és beálltak ebbe a munkába. Nézzetek fel és lássátok! A szántóföldek lassan érnek már az aratásra és szükség lesz egyre több aratómunkásra.

Legyetek áldottak, az IGÉnek engedelmesek és szentek ebben a munkában!

Szent Pállal és az igazat kijelentő IGÉvel együtt szeretném hogy mindannyian:


Hívek, Szerzetesek, Papok, Püspökök- szóljatok nyelveken, és mind nyitottak legyetek arra, hogy  prófétáljatok, hogy épüljön és szépüljön az Egyház a szeretetben és egységben!




1Törekedjetek a szeretetre, keressétek buzgón a lelki adományokat, különösen pedig azt, hogy prófétálhassatok. 2Aki ugyanis nyelveken szól, nem embereknek beszél, hanem Istennek; senki sem érti, hanem a Lélek által beszél titkos dolgokat. 3Aki pedig prófétál, embereknek beszél, az ő épülésükre, buzdításukra és vigasztalásukra. 4Aki nyelveken szól, önmaga épülésére szolgál; aki azonban prófétál, az egyházat építi.5Szeretném ugyan, ha mindnyájan szólnátok nyelveken, de még inkább azt, hogy prófétáljatok, mert nagyobb az, aki prófétál, mint az, aki nyelveken szól, kivéve, ha meg is magyarázza, hogy az egyház épüljön. 1Kor14



Nincsenek megjegyzések: