2018. júl. 5.

TŰZ a TŰZZEL BESZÉL

ŐK A SZENVEDÉSBEN IS MAGASZTALTÁK AZ URAT.
EZ A LEGNAGYOBB CSELEKEDET.

Zakkaria Szent Antal Mária áldozópap ünnepének délelőttjén történt, hogy ezüstmisés pap barátomért Varga Attila atyáért imádkoztam. Azon gondolkodtam, hogy az ünnepre milyen ajándékot vigyek neki, de nem volt egy jó ötletem sem. Ekkor kértem, Jézust, hogy segítsen ebben és tovább imádkoztam. Hamarosan meglátogatott a Lélek és egy látást kaptam arról, hogy mi legyen az ajándék. A képhez gondolatokat is kaptam és gyorsan kimentem az irodába, hogy lerajzoljam, amit láttam és el ne felejtsem a besugárzott feledékeny eszemmel, majd visszamentem imádkozni tovább.
                             Mellékelem a gyors skiccel készült rajzot.


Amint folytattam tovább az Érte végzett közbenjárást a Lélek is folytatta bennem tovább a közléseit és ellátta részletekkel a képet.
Láttam, hogy Jézus megsebzett szívéből a vér most nem ömlik, nem úgy árad, mint más képeken, nem sugárzik hanem cseppekben gyöngyözik ki a szívsebből a vér. Majd Paptestvérem láttam, amint ott áll a szív alatt és a vércseppek rá fognak csöppenni. 
Majd mindenütt nagyobb vér cseppeket láttam a szív körül és észrevettem, hogy az összes, kicsi és nagy vércseppekben a SIN betű olvasható majd azt is láttam, hogy Jézus szívén is ugyanaz a betű lángol.
A sin betű a héber abc prófétikus betűje melynek a jelentése: tűz. Ezzel a betűvel kezdődik az Énekek Éneke első szava.
Sir hassirim aser lislomo.
Csókoljon meg a szája csókjával.
 Ez az ének prófétai módon énekli meg előre azt, hogy mennyire szereti Jézus az embereket és az Egyházat. A SIN betű pedig arra utal, hogy a jeruzsálemi templomban bemutatott elégő áldozatok csak tökéletlen előképei voltak annak a tökéletes áldozatnak, amit Jézus tett meg értünk. Az Ő holokausztja lett a legszentebb elégő áldozat, mert a kereszt oltárán a Szeretet Önmagát emésztette el, amikor életét adta bűneinkért engesztelő áldozatul.
A pap feladata tehát ugyanaz, mint Jézusé. Elemésztődni ugyanazon szeretet ugyanazon tüzében, Jehosuahért, az Egyházért, a lelkek üdvösségéért.
 Ima után megköszöntem mindezt Jézusnak, majd megkértem egy imádkozó keresztény Testvéremet, aki ért ahhoz, hogy a látásomat az elmondottak alapján képbe szerkessze. Mellékelem az eredményt és a hálámat a Szentháromságnak, hogy a Szentlélek látogatásának köszönhetően elkészült ez a szép  ajándék az ezüstmisére. HAallelujaAH, Köszönet és Dicsőség neked Jézus, köszönet neked Abba, köszönet neked Szentlélek!...és köszönet a számítógépes barátomnak, akinek tudtam, hogy számíthatok a segítségére.

Nagyon örültem egész nap, ám a Lélek délután is folytatta az önközlését azért, hogy Attila atya még egy ajándékot kaphasson. Öten voltunk együtt a plébánián a délutáni csendes szentségimádáson, amikor a Lélek szólni kezdett hozzám. Gyorsan ki kellett mennem megint az irodába és mintegy fél perc alatt?!?! a következőket jegyeztem le.

TŰZ a TŰZZEL BESZÉL
A TŰZ nem beszél mással,
pedig laknak a határban,
a TŰZ nem beszél a réttel,
mert úgysem értené meg,
a TŰZ a TŰZZEL beszél,
mert bennük lakik a szél,
a szél egy csóvát terelget,
neki a lebegő szív eresznek,
majd átzúdul rajta a tűzláng,
és hömpölyög a pusztán át,
a TŰZ a TŰZZEL beszélget
amit csak a SIN   szív ért meg,
ha Jézus szíve megéget,
és Jehosuah SINje eléget,
akkor majd egyszer Te is megérted,
mert a szeretet benned is feléled,
ekkor a  szerelmét megéled,
s hallani fogod amint,
TŰZ a TŰZZEL BESZÉLGET

Majd megkaptam a megértés ajándékát is az üzenethez.
Attilla atya éppen úgy, mint én az első szeretet tüzét a Nyolc Boldogság Katolikus Közösségen keresztül kapta meg. Több alkalommal imádkoztunk együtt a péliföldi monsotorban. Ő is szenvedélyes szentségimádó Paptestvér, ugyanazon a „nyolcboldogságos” lelkületen cseperedtünk lelki emberré, ugyanaz a tűz él benne, mint bennem, ezért értjük egymást. Egy alkalommal ráadásul nehéz keresztet kapott tőlem. Vállalta értem, hordozta értem és imádkozott értem.
Az ÚR most rajtam keresztül viszonozza a sok jót. 25 éves papságának áldozatai, keresztjei valóban, mint ezüst lelki kincsek lesznek felajánlva hálaadásul az Úrnak. Külön köszönöm, hogy eme kincsek mellé odatehetem írásban ezt a Jézustól, a Főpaptól  kapott  papi ajándékot, mert Ő így becsüli meg azokat akik Neki hűséggel szolgálnak és örvendezik velünk együtt a pap fiának. Nagy örömmel várom, hogy szombaton együtt mutassuk majd be a többi Paptestvérrel a legszentebb szentmise áldozatot.
Ha már itt a földön a Papok között ilyen testvéri egységet, ajándékokat ad az ÚR, akkor mennyivel inkább boldogok leszünk együtt a megdicsőült Paptestvérekkel amikor szeretet mennyei aranyával fogjuk ŐT közösségben, egységben dicsőíteni örökkén örökké!
 Amen HAallelujaAH!

Ui. mostanában mintha gyakrabban látogatna meg a Szentlélek. Talán azért van ez, mert egy tanítást elkezdtem tettekre váltani?
A tanítás arról szólt, hogy Szent Pál kijelenti magáról. hogy ő Pál biztos abban, hogy mindenkinél többet imádkozik nyelveken.
"Hálát adok Istennek, hogy mindannyiótoknál
 többet imádkozom nyelveken." 1Kor 4.18

A tanítás szerint ez az állandó nyelvima volt a háttere és a kulcs ahhoz, hogy Pál szüntelen a Szentlélekkel betöltekezve élt, jelek, csodák, látások szabadulások, rendkívüli események között. A Lélek rendkívüli ajándékai kísérték minden lépését.
Ezt a tanítás nemcsak meghallgattam, hanem meg is hallottam. A szokásos imádkozó papi életembe ezért beillesztettem ezt a gyakorlatot és a „töltelék” időben nyelvimázom és a Jézus imát végzem felváltva, lehetőségeim szerint törekedve a szüntelen imára.
És tapasztalom, hogy érzékennyé, fogékonnyá tesz és még a töltelék időben is töltekezem, és betöltekezem.
1Tessz5:17-18
Szüntelen imádkozzatok. Mindenért hálát adjatok;
mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által.



DICSŐSÉG AZ ATYÁNAK A FIÚNAK ÉS A SZENTLÉLEKNEK,
MIKÉPPEN KEZDETBEN, MOST ÉS MINDÖRÖKKÉ AMEN





Nincsenek megjegyzések: