2011. dec. 11.

Uram...csak egy szóval mondd és meggyógyul az én szolgám

"Amikor Jézus beért Kafarnaumba, egy százados járult eléje, kérve őt: Uram - szólította meg - szolgám bénán fekszik otthon, és rettenetesen kínlódik.Megyek és meggyógyítom - felelte neki. A százados ezt mondta neki: Uram, nem vagyok méltó, hogy betérj házamba. Csak szólj egy szót, és szolgám meggyógyul! Magam is alárendelt ember vagyok, s katonák szolgálnak alattam. Ha azt mondom az egyiknek: Menj el! - elmegy, a másiknak: Gyere ide! - odajön hozzám, vagy szolgámnak: Tedd ezt meg! - megteszi. Ennek hallatára Jézus elcsodálkozott és kísérőihez fordult: Bizony mondom nektek, Izraelben nem találtam ekkora hitet. Ezért mondom nektek: Sokan jönnek majd napkeletről és napnyugatról, és letelepednek Ábrahám, Izsák és Jákob mellé a mennyek országában, az ország fiait pedig kivetik a külső sötétségbe. Ott sírás és fogcsikorgatás lesz.A századosnak pedig ezt mondta Jézus:Menj, legyen úgy, ahogy hitted!A szolga még abban az órában meggyógyult."Máté 8.5-17

2oo9. év tavaszán hat hétvégés missziót tartottunk húsvét előtt. Az események, gyógyulások összefoglalása "ladánybenei tanúságtételek" címen kereshető meg és olvasható az interneten. 
   A misszió végén a tanúságtételek hallatán felbátorodva osztotta meg velem egy Testvér a saját korábbi gyógyulásának történetét, amely az előző év őszén történt a fenti Ige szerint. Íme Isten Lelkének gyógyító munkája távolból és a Testvér saját tanúságtétele:
  "Ez a számomra megmagyarázhatatlan dolog 2008. év őszén történt. Plébános úrék akkor voltak Vácott a betegek gyógyításáért felajánlott szentmisén.(Damian Styne evangélizációjára és gyógyító imaalkalmára mentünk el.) 
  Pontosan ez idő tájt történt velem is egy csodálatos gyógyulás. Akkortájt miután hirdették a templomban sokat gondoltam a váci gyógyító szentmisére, de nem tudtam elmenni.
  Tizenöt éve tudok róla, hogy van a gerinccsatornámban egy daganat. Idegsebészetileg elég bonyolult beavatkozás lett volna eltávolítani, így maradt a daganat bennem. Ha lényeges panaszt okozott volna, természetesen el lett volna távolítva lehetőség szerint.
  Évente voltam MRI ellenőrzésen, és minden évben ott volt változatlan nagyságban a daganat is ki tudja mióta. Én 15 éve tudtam róla. Nos a múlt év október elején elmentem a szokásos MRI ellenőrzésre és a daganatnak hűlt helyét találták. A daganat a jellegéből ítélve nem szívódhatott fel.
  Se kontrasztanyaggal lejjebb és feljebb, sehol nem volt megtalálható, szőrén szálán eltűnt, még nyomokban sem volt található.Velem csak annyit közöltek, hogy a daganat nem látható és nem található, eltűnt.
 Orvosilag nincs rá magyarázat, de a tényeket Nekik is el kellett fogadniuk. Nekem sincs sok elképzelésem, de úgy gondolom, hogy ez maga a csoda. Emberi erő nem képes spontán csodát végrehajtani.
  Nem maradt más, mint ismét a JÓ Isten mutatta meg, hogy igenis Ő létezik, hogy itt van közöttünk, csak hinni kell Benne."

  A gyógyult Testvérrel azóta is tartom a kapcsolatot. Egy évvel később megismételték a vizsgálatát és újfent sem találták a daganatot.
  Hála és dicsőség az élő Istennek és az élő, cselekvő Igének! 
A váci gyógyító imaalkalmon ui. az otthon maradottakért is imádkoztunk közösen, hogy a Szentlélek kegyelmei és a gyógyulások rájuk is áradjanak ki. Így gyógyult meg ez a Testvér.

Dicsőség az Atyának a Fiúnak és a Szentléleknek, 
miképpen kezdetben most és mindörökké! Amen

Nincsenek megjegyzések: