2011. szept. 28.

.....és szólt az Ige


Abban az órában Jézus felujjongott a Szentlélekben, és így szólt:
Áldalak téged Atyám, mennynek és földnek Ura, mert elrejtetted ezeket a bölcsek és okosak elöl, és feltártad a kicsinyek előtt. Igen Atyám, így tetszett neked. Lk10.21

Gyönyörködöm a te beszédedben Uram, mint aki nagy nyereséget talált. Zsoltár119,62

Szentírás vasárnapja volt az elmúlt hétvégén. Köszönet Istennek, hogy a cselekvő Ige velünk van:

…..és szólt az Ige.....

Egy alkalommal egy házaspár jött hozzám beszélgetni előzetes bejelentkezés után. Mielőtt megérkeztek volna magam is imával és Igével készültem a találkozásra és kinyitottam Szentírást, hogy keressek valami alkalmas Igét amivel elkezdhetjük majd a beszélgetést.
Éppen egy olyan helyen kezdtem el keresgélni, hol a családdal kapcsolatos volt a fejezet címe. El is olvastam és magamban az volt az első reakcióm, hogy ezt az Igét most mégsem kellene felolvasni és ezzel indítani a közös beszélgetést. Az Ige ui. erősen dorgáló és kompromittáló volt én pedig nem akartam a Párt kellemetlen helyzetbe hozni mert ismertem a családi életüket és joggal gondoltam úgy, hogy ez nem nem lehet aktuális rájuk nézve.
Egy kicsit mégis tovább imádkozva úgy döntöttem, hogy maradjon csak ez az Ige, és amikor megjöttek, közösen megkerestük és hangosan felolvastuk. Talált süllyedt. Teljesen meg voltak rökönyödve, mert az Ige fejbe illetve szíven találta őket. Magam is meg voltam lepődve, hogy az ÚR ennyire pontosan tudta előre, hogy mire van szükségük. Az Ige úgy munkálkodott itt, mint egy releasing hormon, kioldotta a folyamatot és az beindult…..boldogan mentek haza.

Dicsőség az Atyának a Fiúnak és a Szentléleknek
miképpen kezdetben most és mindörökké! Amen

Nincsenek megjegyzések: