2011. szept. 30.

Életadó Boldogasszony - Domi és a Szűz Anya



Testvérem már harmadik éve volt férjnél és a gyermekáldásra még mindig vártak. Nagy volt az izgalom és a várakozás emiatt a családban.
Szabadságon voltam otthon és egy napon eszembe jutott a Mamika
(a pörköltes történet főszereplője), aki szentéletű asszony volt. Emlékeztem rá, hogy Ő évtizedeken keresztül járt a mátraverebélyi búcsúba. Mindig vonattal ment és ha tehette egy-egy unokát is vitt magával. Én sajnos nem jutottam el Vele, csak a tőlem idősebb unokák, mert mire felcseperedtem, akkor már Mamika a kora miatt már nem vállalta az utazást. Viszont emlékszem a búcsús ajándékokra, amivel unokatestvéreim jöttek haza, és jó szívvel megosztották a játékaikat velem is. Mátraverebélyre tehát nem jutottam el, de most nagyon vonzott magához.
Szóltam tehát Édesanyámnak, Testvéremnek és egy hétköznap autóba ültünk és elmentünk a búcsús helyre. Az volt a szándékunk, hogy kérjük a Mamikát és a Szűz Anyát, hogy imádkozzanak érettünk gyermekáldásért. Imádkoztunk a barlangnál és hazajöttünk.
Dominik a keresztfiam kilenc hónap múlva született meg. Világra jövetele éppen anyák napja előtti vasárnapon történt májusban a Szűz Anya hónapjában. Két év múlva már vele együtt mentünk vissza közösen hálát adni a Boldogasszonynak, hogy boldoggá tett minket.


Dicsőség az Atyának a Fiúnak és a Szentléleknek
miképpen kezdetben most és mindörökké! Amen

1 megjegyzés:

Apulchra írta...

A Szűzanya ajándéka!!! és elsőszombati gyermek, nagyon aranyos a kis Domi. Köszönöm, hogy megírtad:-)