2011. nov. 21.

A vérfolyásos Asszony




"Azokat akik hisznek, ilyen jelek követik: az én nevemben ördögöket űznek ki, új nyelveken beszélnek, kígyókat vehetnek kezükbe és ha valami mérget isznak nem árt nekik, ha pedig betegre teszik a kezüket azok meggyógyulnak. A tanítványok pedig elmentek és hirdették mindenütt az Igét. Az ÚR együtt munkálkodott velük és az Igét megerősítette azokkal a csodákkal, amelyek követék." Mk16.17-20

Pár éve történt, hogy egyik szolgálati helyemen lelki napot szerveztem. Egy világi Missziós munkatársat hívtam meg és egy kilenc gyermekes Családot, akik el is jöttek mind a kilenc gyermekkel együtt. A család két nagyobbik gimnazista Lánya azon a nyáron töltekezett be Szentlélekkel és erős, élettel teli tanúságtételük volt a Lélekről.
Mint utólag megtudtam, a falu történetében még soha nem volt ilyen közbenjáró ima alkalom. Kicsit izgulva és elfogódottan, de hitben bátran léptem és este a szentmise végén az áldozás után fél órás közbenjárást tartottunk a kitett Oltáriszentség jelenlétében. Három párban imádkoztunk a Testvérekért. Meglepetésemre a konzervatívnak gondolt Testvérek sorban jöttek ki kézrátételes közbenjáró imát kérni az Oltáriszentség elé.
Az eseményt követő pénteken egy többgyermekes Anyuka, akinek a megbízhatóságát jól ismertem a következő tanúságtételt tette sokak előtt.
Több éve tartó folyamatos méhgyulladása és meg nem szűnő vérzése volt már egy ideje. Erről én is tudtam, mert korábban bizalmasan közölte velem és kérte, hogy imádkozzam érte, amit meg is tettem. Járt két szakembernél is, az egyik egy keresztény nőgyógyász a másik kórházi orvos volt. Előbbi azt mondta, hogy eddigi munkája során még nem találkozott ilyen nehéz esettel és nem tud segíteni. A másik orvos azt mondta, hogy gyógyszerrel tudja a tünetet enyhíteni, de nem tudja megszüntetni a problémát. A fiatalasszony kétségbeesésében azt kérdezte az orvostól, hogy akkor ki fog segíteni rajta. A szakorvos rezignáltan azt válaszolta, hogy hát majd az Isten bizonyára megsegíti. Maga sem hitte talán, hogy így is fog történni.
A Fiatalasszony ilyen helyzetben jött ki imát kérni életében első alkalommal a két Szentlélekkel betöltekezett Lányhoz. Az ima után kellett jó néhány nap ahhoz, hogy felfogja, megértse és elhiggye, hogy nem beteg, hogy a tünetek nem csupán eltűntek, hanem nem is térnek vissza. Elhagyta a gyógyszereit és tünetmentes.
Az imaalkalmat megelőzően az egész nyarat azzal töltöttem, hogy minden reggel egy óra szentségimádásra mentem át a templomba. Amikor a szentségimádási órák után megáldottam reggelenként a Falut, mindig azt kértem az Atyától, hogy Jézus nevében ígérete szerint árassza ki Lelkének ajándékait, hogy az emberek higgyenek és üdvözüljenek.
Azokban a szentségimádással megáldott hónapokban tíz testvér ismerte föl, hogy korábbi bűnei, hibái, hitben való járatlansága miatt démoni kötelékei voltak és szabadultak meg az imaszolgálatok során, és most itt volt ajándékba ez a gyógyulás is.
A meggyógyult Testvérrel most is tartom a kapcsolatot. Jól van, sőt azóta még egy gyermekáldásért is hálát adhatott az Úrnak, aki ma is gyógyít, megment és életet ad.

Dicsőség az Atyának a Fiúnak és a Szentléleknek miképpen kezdetben most és mindörökké! Amen


Nincsenek megjegyzések: