2020. máj. 15.

VERSEK A SZŰZ ANYÁNAK


VERSEK A SZŰZANYÁNAK




1.   SEGÍTŐ SZŰZANYA
2.   MÁJUS

3.   SZŐTTES
4.   VÁLASZ VOLTÁL

5.   HAZAFELÉ – AVE MARIA
 6.    FIAT VOLUNTAS TUA


7.    HAJNALI FŰZÉR


8.     LOURDES 2020.




10.                  MÁRIA
11.                  ÖT VERS MÁRIÁNAK



12.                  CONCEPTUS EST
https://gloria.tv/post/pPjfTGHdmVEt3FxfwgLuLSiE8



13.                  MÁRIA MÉHE

14.                  A SZEPLŐTELEN GYŐZELME



15.                  ÚJRATERVEZÉS


16.                  A SZERETET RÓZSÁJA 
https://gloria.tv/post/6E2hPopkEoye3SNEFGyfZc2FD

17.                  MÁRIA NÉVNAPJA


18.                  SZERETETLÁNG
19.                  NAGYBOLDOGASSZONY


20.                  MÁRIA ÖRÖME/ MOSOLYGÓ MÁRIA


21.                  PEREG A FÜZÉR


22.                  GYÜMÖLCSOLTÓ




23. ELKÉRTEM - Vers Máriától Édesanyámnak.

 https://gloria.tv/post/3m8ZYXokCCo71bkMjXJnMqAz2

Az ELKÉRTEM c. vers története.
Ma bent voltam ismét a kórházban.
Életben találtam, de nagyon gyenge, csak Isten tudja, hogy percek, órák vagy napok vannak-e még hátra.
Azt az ötletet kaptam, hogy Mivel Mária Édesanyánk hónapja van, kérek Édesanyánktól, édesanyámnak egy verset.
Ma megírom és holnap a vers zenés változatát lejátszom Mami fülébe.
Rögtön megjelent bennem a vers első két sora. Leparkoltam, a két sort leírtam, hazaértem és megírtam.
Halleluja Ave Mária!
Ez a vers, ez a dallam fogja be tölteni Mami szívét, miközben az út végére ér. Így el tudom kísérni ŐT az utolsó lépésig.
Ének: Pintér Béla, karjaid tartanak.
Kszönöm az imameghallgatás kegyelmét Óh, Segítő Szűz Anya!






































































Nincsenek megjegyzések: