2019. jan. 24.

NEM ADOTT HALÁLRA ENGEM


„Megfenyített az ÚR és megpróbált, 
de nem adott halálra engem.” Zsoltár 118.18
Kedves Testvérek! Kedves Olvasók!
Utolsó bejegyzésemben lezártam a blogomat és azt írtam, hogy akkor nyitom meg újra, amikor beteljesedik Jézus szava. Ő mondta, hogy nagyobb csodák lesznek, hogy nagyobb csodákat fog tenni, hogy nagyobb csodákat fogunk látni és mi is átélni és cselekedni, mint amelyekről az Evangéliumokban olvashatunk. Sok csodát tett Jézus, de arról nem tudunk, hogy egy halálraítélt rosszindulatú agydaganatos beteggel jót tett volna.
Hát velem megtette, áldott legyen Jézus szent neve és Szent Szíve, hogy élhetek, és hogy újraindulhat a blog Isten dicsőségére az Egyház javára és a Hívek üdvösségére! HAallelujaAH!
Most kaptam meg az immáron sokadik koponya MR vizsgálatom eredményét.
Az előző eredményekkel egybehangzóan ez is azt mutatta, hogy a daganat mérete nem változott, stagnál. Ráadásul tünet és panaszmentesen élhetem az életem és végezhetem a papi szolgálatomat. Ezért, bár még nem tünt el a daganat a fejemből, bátor és alázatos hittel merem alkalmazni magamra Jézus próféciáját, hogy velem tett olyan hatalmas dolgot, amihez hasonló nincs leírva az evangéliumokban.
Január 29-én lesz tehát, hogy ismét három éves vagyok és a harmadik éves születésnapomat ünneplem. Ezen a napon mentette meg az életem a műtéttel dr. Csókay András professzor úr akinek legyen ezerszer áldott a munkás keze, családja és élete. Erről és a lábadozásomról találtok bőven anyagot a blogban. Szóval három éves túlélője vagyok egy olyan rosszindulatú agydaganatnak, amelyiknél a túlélési idő tudomásom szerint nagyjából fél év és az életben maradtak száma tudtom szerint gyakorlatilag egy fő. Ő egy indiai fiú, aki nyersen fogyaszt hernyókat, lárvákat és étkezésében a zsír-hús arány 10:1.
Hálát adok Istennek az irgalmáért, kiválasztó, megtartó szeretetéért. Hálát adok Csókay prof. úrért és hálát adok a Paleo Medicina Klinikáért, hogy a gyógyulás helyes útjára vezettek, türelmes és baráti hűséggel, szeretettel tanítottak, támogattak. Hálát adok dr. Takácsi Nagy Zoltán onkológus orvosomnak, mert ember és betegszerető jóságával gondoskodott rólam az onkológia rögös útjain. Köszönetet mondok az Onkológia Kórházlelkészségének amiért baráti szerettel segítettek mindenben. És hálát adok Mindenkiért, akik imádkoztak értem, lelkileg vagy anyagilag támogattak az elmúlt három évben.
Nagy öröm ez nekem ám egyben nagy felelősség is számomra, hiszen írva van, hogy aki többet kapott, attól többet kérnek számon. Megköszönöm, ha lesz Valaki, aki továbbra is imádkozik értem nyomorult bűnösért, hogy a megszentelődés és a tökéletesség kármel hegyének útján Isten akaratában járva, eljuthassak a HEGY tetejére úgy, hogy közben sok-sok lelket is felvihetek oda magammal.
KÖSZÖNÖM JÉZUS! KÖSZÖNÖM JÉZUS! KÖSZÖNÖM JÉZUS!
DICSŐSÉG AZ ATYÁNAK A FIÚNAK ÉS A SZENTLÉLEKNEK
MIKÉPPEN KEZDETBEN MOST ÉS MINDÖRÖKKÉ! AMEN!
KÁRMELHEGYI BOLDOGASSZONY, 
KÖNYÖRÖGJ ÉRETTÜNK.!
Ladánybene 2019-01-24 Szalézi Szent Ferenc ünnepén
Áldással és szeretettel! Tibor atya
ui. Most még csak az eredmény fotóját tudom mellékelni, de hamarosan megapom az eredetit is.
dr.Takácsi Nagy Zoltán onkológus




 drCsókay András Honvéd Kórház
dr.Tóth Csaba Paleomedicina Klinika

Clemens Zsófia agykutató, Paleomedicina Klinika
dr.Dabóczi AndreaPaleomedicina Klinika


dr.Rochlitz Zsuzsa Paleomedicina Klinika


Schimmer Mária Paleomedicina Klinika



Uram, neked adom szívem. (Nyolc Boldogság Köz. éneke)
Újítsd meg lelkem. (Te Deum zenekar)


Nincsenek megjegyzések: