2021. febr. 17.

ASTRA ZENECA ÉS A SZENTLÉLEK



Hamvazószerda ünnepén esett meg ez az igaz történet, hogy visszajelzett a Szentlélek!

Agydaganattal(glioblastoma) a fejemben, boldogan és Isten iránti hálával a szívemben indultam a ladánybenei rendelőbe és reggel megkaptam az első védőoltásomat.

Ebéd után lepihentem, de egy órányi szundikálás után örömre ébredtem. Egy dal címe lebegett előttem és zenéje is dalolt a lelkem fülében. A Fonográf együttes egyik régi dala volt. A dal címe:

„Élj boldogan!”

A dal végének ugyanez a mondat a refrénje.

Én a Fonográf dalain nőttem fel. Otthon a Bátyámmal sokat hallgattuk őket, de nem ez a daluk volt a sok a közül a legszebb vagy legismertebb, mégis ezzel ébresztett a Szentlélek az oltás után.

Isten látja lelkemet és lelkiismeretem, amikor kijelentem, hogy sem ma sem mostanában egyáltalán nem jutott eszembe sem az együttes, sem ez a dal.

Az én értelmezésem szerint ez a történet egy tervezett, direkt visszacsatolás a mennyből a Szerető és Jóságos Istentől, hogy megerősítsen minket, hogy jó döntést hoztunk, amikor felvettük a védőoltást.

Ám nem csak ránk gondolt, hanem a sok megtévesztett oltásellenes lélekre, akik nem bíznak ebben a megoldásban ezért kiszolgáltatottan,

önmagukat és másokat is veszélyeztetve a beoltottak farvizén evezve, a nyájbiztonság védelmére apellálva próbálják túlélni a járványt.

E bizalmatlanság fakadhat abból, hogy túltájékozottak lettek rossz forrásokat olvasva, hallgatva, vagy abból, hogy hiányzik a megfelelő hittanos tudásuk.

Már az lapvető hittanban tanítjuk, hogy az okosság a tudomány a Mindenható Isten 7 ajándékú Lelkének a Tudomány Lelkének az egyik nagy ajándéka az emberiség vagyis Isten gyermekei javára.

Ebből a forrásból születnek a halálos vírus elleni a vakcinák is a legnagyobb jó szándékkal. Az ajándékot embertől és Istentől el kell fogadni és érte köszönetet kell mondani. Hálátlanság, felelőtlenség és gőg az visszautasítani.

Én most a Mindenki nevében megköszönöm az Istennek minden ajándékát és áldását, hogy gondoskodik életünk megmenekülésének a lehetőségi feltételéről. Megáldom a tudósokat akik, a vakcinákat kidolgozzák és megáldom az egészségügyben dolgozókat akik azt nekünk beadják. Megáldom az oltást ellenzők nagy táborát és Jézus nevében kérem számukra az Atyától a hit a bizalom, az alázat és a felelős szeretet ajándékát!

Áldással és szeretetettel Nagyböjt első napján, hamvazószerdán!

Tibor atya!

DICSŐSÉG AZ ATYÁNAK A FIÚNAK ÉS A SZENTLÉLEKNEK MIKÉPPEN KEZDETBEN MOST ÉS MINDÖRÖKKÉ AMEN!

https://www.youtube.com/watch?v=_0K4aRuP5l8&fbclid=IwAR0Q_nek1EBTezH63o4tqItM_tjvK8y6PNVOe9XvAjXZzyKYJ-Rbtyh_GLI



ASTRA ZENECA  -vers-

Szűz Anyának oltalmába

ajánlottam tenmagunkat

most kaptam meg oltásomat

most írtam meg e sorokat

behívómat rég vártam már

mint a gyermek a Mikulást

úgy örültem aznap reggel

mikor postán megérkezett

gyorsan megnéztem levelem

elolvastam fent a neten

amit lehet tudni róla

így jött el a boldog óra

megkaptam az oltásomat

türelemmel várom míg hat

addig sem megyek sehova

már csak néhány hét van hátra

beteljesül szívem vágya

elmehetek Méntelekre

misézhetek ott is újra

elmehetek Budapestre

Cor at Lumen Közösségbe

elmehetek betegekhez

ahová csak visz a Lélek

addig még a falak között

imádkozom és remélek

imádkozom Mindenkiért

betegért és nem betegért

e szent idő első napján

Mindenkinek azt kívánom

őrizzen meg őrangyalod

tartson meg az Istenáldás

éljen benned jó egészség

kerüljön el a betegség

éljen benned felelősség

tenmagadért és másokért

kerüljön el a botorság

ne tagadd meg a vakcinát

akkor segít téged Isten

ha másokra gondol szíved

minél többen kapnak oltást

annál nagyobb a biztonság

önző aki úgy gondolja

neki nem kell a vakcina

mások vegyék fel az oltást

neki elég nyáj oltottság

ha a többség már védett lesz

neki nem kell vakcina sem

úgy éli túl ezt a járványt

hogy nem vette fel az oltást

ő nem vállalt kockázatot

egészsége mégis ragyog

én meg erre halld azt mondom

ki nem hozott áldozatot

sem magáért sem másokért

szeretetből egyest kapott

Istenhez megy pótvizsgára

szeretetnek ez az ára!





Nincsenek megjegyzések: