2020. okt. 27.

A HIT MUSTÁRMAGJA

 https://gloria.tv/post/sxXy7pW3ewD12wFJqUZmkhjHR

MUSTÁRMAG

a növekedést Isten adja

blogomnak a mustármagja

látod megnőtt hatalmasra

erős vastag lett a törzse

három király nőtt belőle

tanúság az első király

tanítás lett a második

harmadikként lombosodik

verseimnek vastag ága

ő lett a fa koronája

koronába bújik a szél

verseimben lélek zenél

ágain ülnek a rigók

fütyülik a rímet s a szót

tanúságnak törzse vastag

mind arról szól, amit kaptam

éltem, láttam és hallottam

ahogy Istent tapasztaltam

botlunk mindig lám egymásba

pedig nem jár álruhában

mindig nyíltan beszél hozzám

gazdagítja báli ruhám

itt mondom el a gyógyulást

háromszor tette meg Gazdám

tett Ő még lásd sok egyebet

meg is írtam mindegyiket

válogathatsz történetből

verseinek bőségéből

írtam néhány szerelmeset

könnyűket és nehezeket

hexametert pentametert

vicceseket gyereknek

zsírosakat éheseknek

LÉLEK mindig itt volt velem

megöntözte a lelkemet

egyre nőtt a hitem fája

roskadozott fent a lombja

igaz az ÚR tanítása

oly nagyra nőtt hitem fája

mennyet súrol koronája

 oly közel szól harsonája

mint a szívem dobogása

van a blognak tanúsága

gyökerezz le a hitedben

törzset nevel a szívedben

ágat ereszt mindenfelé

levelet szór ezerfelé

rigó viszi üzenetét

halld az Isten mibennünk él!

"A NÖVEKEDÉST ISTEN ADTA!" 1KOR3.6 


AZ ÚRNAK FÉLELME AZ ISMERET KEZDETE"!PÉLD1.7


"KRISZTUSBAN VAN A BÖLCSESSÉG ÉS ISMERET MINDEN KINCSE ELREJTVE"! KOL2.3


DICSŐSÉG AZ ATYÁNAK A FIÚNAK ÉS A SZENTLÉLEKNEK

MIKÉPPEN KEZDETBEN MOST ÉS MINDÖRÖKKÉ AMEN!




Nincsenek megjegyzések: