2020. jan. 31.

DON BOSCO ISMÉT SEGÍTETT

DON BOSCO ISMÉT SEGÍTETT


Kétszer is döbbentem néztem magam elé ma, ezért most sokszoros bennem a hála. Csak a nap végén ismertem fel utólag az összefüggéseket és értettem meg az eseményekből, hogy végig a Lélek vezetése alatt álltam. Lássuk a történteket, majd az oldal alján hallgassuk meg a kapcsolódó verseket!
Napok óta szomorú és bánatos voltam egy családi esemény miatt. A megoldást keresve imádkoztam és ezt a keresztet nehezen és bizony bánatosan hordoztam.
Tudjátok és látjátok, hogy az agydaganatos keresztem vígan hordozom, mert arról már van ismeretem, látásom és tapasztalatom. Leírtam már egykor valahol, hogy egy nap azt vettem észre, amikor a keresztfámat a síkjában néztem, hogy tele van apró zöld rügyekkel. Megértettem, hogy az agydaganatom bár a halált hordozza, ám mégsem okozza a halálom, mert az ÚR a halál hatalmát rajtam átmenetileg korlátozza. Alleluja! A betegségem ajándék, az élet keresztjét ajándékozza, és a gyönge és beteg emberben a kereszt életet adó erejét ragyogtatja fel a hitetlen világnak.  Alleluja!

"Amikor gyenge vagyok, akkor vagyok erős." 2Kor 12.10

Majd látva a zöld rügyeket arra a fölismerésre jutottam, hogy vesszőfutásomat a halállal nemhiába futottam, mert a verselő Lélekkel együtt munkálkodva, maradandót alkottunk, maradandót alkottam. Hiszen a zöld rügyek talán éppen azt a 250 verset jelzik, amelyet halálos betegségemben, az utóbbi években, a rügyező, a hitben ébredező a hitben növekvő szívemből kiírtam. A keresztfámon ennél több rügyet láttam, ám, hogy mi lesz, a többi rügyből azt csak Isten tudja és látja.
Erről a friss és bánatos családi eseményről azonban most nem volt ismeretem, nem volt látásom és a megoldására nem volt épkézláb tervem, gondolatom. Ezért hát nem tehettem mást, mint bús csendben vártam és hittel imádkoztam.
Ma délelőtt kaptam az imáimra választ, amit megírtam és közzé tettem a glóriatv Ralfi nevű csatornámon, ahol a verseimet jelentetem meg.  Ennek a versnek a címe:

BÁNATOM HALÁLA

Ebben azt verseltem meg, hogy hogyan öltem meg a bánatomat és hogyan végeztem vele. És, hogy ez valóban megtörtént, azt az igazolja, hogy a bánattól kiüresedett szívemet betölthette a Szentlélek, az öröm és a hála.
Így, ebben a felszabadult örömben és helyzetben születhetett meg délután az Irgalmasság órájában az örömmel teli FARSANG c. vers.
Döbbentem ismertem fel az eseményekben, hogy anélkül, hogy észrevettem volna, végig a Szentlélek vezetése alatt voltam.
Előbb kigépeltette belőlem majd elvette és legyőzte a bánatomat, utána ismét meglátogatott, kenetet adott és megíratta velem az öröm versét melyben én is polkázom.
A két vers és a két történet együtt nem csupán egy kerek és összefüggő tanúságtétel, hanem tanítás is arról, hogyan kell legyőzni és életünkből kidobni Isten segítségével azt a terhet, amit az ördög tesz a vállunkra, és a hátunkra, és hogyan válhatunk szabaddá és üressé arra, hogy spontán betöltsön a Szentlélek és újra használhasson Isten dicsőségére, az Egyház javára és a lelkek üdvösségére. Ráadásként annak az igazságnak adta ismét a jelét, hogy a Szentek közben járnak értünk és velünk vannak akkor, ha nem is tudunk róla, ha éppen nem is gondolunk Rájuk! Alleluja!


Egész napomat eltöltötték a versekben leírt gondolatok és csak ezután és csak most este esett le bennem a döbbenet tantusza.
HÁT BOSCO SZENT JÁNOS ÜNNEPE VAN!
Nem véletlen, hogy éppen ezen a napon kapok a bánatomra segítséget, megoldást, majd a verselő Szentlélekben ünnepi örömöt János atya mennyei ünnepének a napján.
A mai nap ui. ugyanaz történt, mint amit korábban már megírtam a blogban. Akkor is nagyon szomorú voltam és akkor is János atya segített rajtam. A korábbi bejegyzés címe: Don Bosco segített.
Alleluja! x1000
Bizony kijár a sokszoros Alleluja, mert anélkül, hogy eszembe jutott volna, hogy ma az Ő ünnepe van és anélkül, hogy kértem volna, Ő eljött és segített rajtam! Alleluja!
Abban is biztos vagyok, hogy másodsorban ezzel az is volt a szándéka, hogy a történteket közre adjam és épüljetek rajta! Alleluja!
Köszönöm János atya! Köszönöm Szűz Anya!
Köszönöm szent Charbel!

DICSŐSÉG AZ ATYÁNAK A FIÚNAK ÉS A SZENTLÉLEKNEK
MIKÉPPEN KEZDETBEN, MOST ÉS MINDÖRÖKKÉ AMEN!



Bánatom Halála

FARSANG

Nincsenek megjegyzések: