2014. jún. 26.

Márta néni megszabadult a dohányzástól.



"Ki kérte még segítségedet hasztalanul, ki távozott Tőled meghallgattatlanul?
Biztosan állítom életben és halálban, Mária mindig segít jó és balsorsban."

Dicsértessék a Jézus Krisztus!
Szeretnék tanúságot tenni arról, hogy a Fatimai Szűz Anya és az imádság ereje segített abban, hogy hosszú évtizedek dohányzásából megszabaduljak.
  Minden hajnalban a Mária Rádió önkénteseivel együtt imádkozom a rózsafüzért, amit azokért a zarándok testvérekért ajánlok fel, akik a Szűz Anya kegyhelyeit látogatják meg és ahová elviszik a mi imáinkat is. Egyik reggel október elején nagyon sírtam, hogy egészségügyi okok miatt én nem tudok eljutni ezekre az áldott helyszínekre. Ekkor egy hang így szólalt meg bennem:
„Ne sírj azért, mert nem tudsz elmenni a kegyhelyekre! Menj a templomba, mert én ott is ott vagyok.”
Azt is mondta a Szűz Anya, hogy beszéljek a Plébános úrral, hogy tartson fatimai engesztelő napot, hívjon meg egy újmisést a templomba és Ő ott lesz velünk.
 Egyik októberi rózsafüzér után mindjárt beszéltem is Tibor atyával, aki nagyon örült neki. Október hónap 13-án meg is tartottuk az első fatimai engesztelő szentmisét, amit azóta is megtartunk. A szentmise után Tibor atya így szólt hozzám.
„Megtetted, amit a Szűz Anya kért.
Most Ő üzeni neked, hogy szokjál le a dohányzásról és vissza fogod kapni még az énekhangodat is.”
  Nehéz volt abbahagyni évtizedes szenvedélyemet éppen ezért nem is fogadtam meg időpontot sem, hogy mikorra hagyom abba, de buzgón imádkoztam erre a szándékra. Közben elkezdtük az imacsoporttal a havi fatimai rózsafüzér imát, ami hét tizedből áll. Bármilyen napra is essék a hónap 13. napja, ezt közösen mindig elimádkozzuk.
  Karácsony után Tibor atya a Kis Jézus közbenjárását, áldását kérte a Hívekre. Mindenkit megáldott egyenként az Oltáriszentséggel és mi is kértük a gyermek Jézus segítségét. Én azt kértem, hogy segítsen megszabadulni a dohányzás szenvedélyétől.
  Ekkor döntöttem el, hogy január 12-én fogom elszívni az utolsó szál cigarettát. Amikor ezt elhatároztam, annyira lefoglalta a cigaretta a lelkemet, hogy nem is gondoltam arra, hogy másnap  13-án fatimai emléknap lesz. A fatimai szentmisén olyan erőt kaptam a Szűz Anyától, hogy immáron három éve, hogy nem cigarettázom és az eltelt időben egyetlen szál cigarettát sem szívtam el.
   Azóta még buzgóbban imádkozom a Szentlélek kegyelmeiért, hogy segítsen tovább engem ezen az úton. A Mária Rádióval együtt azóta is imádkozom a zarándokokért, bárhová is mennek.
 Bizony mennyire igaz az Ige állítása, hogy az ÚR hallja imánk, hogyha hívjuk, Ő válaszol.
  Jó az ÚR, Benne bízom, Isten nevét magasztalom. Szeretem a Szűz Anyát és Szent Józsefet, tisztelem a szenteket és az összes Boldogot és kérem közbenjárásukat továbbra is. Amen
Dicsőség az Atyának a Fiúnak és a Szentléleknek, 
miképpen kezdetben most és mindörökké! Amen 


Nincsenek megjegyzések: