2019. febr. 14.

HURKA GYURKA

PALEOKETOGÉN PRÓFÉCIA

A LÉLEK MINDENT ISMER, MINDENT TUD ÉS MINDENT LÁT.1Kor 2.10

Évekkel ezelőtt történt, hogy egy családlátogatáson azon gondolkodtam, hogy mivel vidíthatnám fel a gyerekeket. Igazat mondok, hogy a youtube csatornán található Hurka Gyurka videókat és magát a mesét nem ismertem és még csak nem is hallottam róluk korábban, Egyszerűen csak spontán kitaláltam egy szöveget, egy hozzá a dallamot és elénekeltem. Magától értetődő hogy nemcsak jót nevettünk a gyerekekkel, hanem ettől kezdve sokáig ez lett az ismertető nevem, és amikor legközelebb megérkeztem a családhoz a gyerekek már nevetve ugráltak az ajtóban és így fogadtak:

                   "Megjött a Hurka Gyurka, megjött a Hurka Gyurka!


Akkoriban még nem volt agydaganatom és nem ismertem a paleoketogén étrendet sem.
A minap ismét ennél a családnál voltam, és amikor újból elénekeltük többször is ezt a dalt, akkor esett le a tantusz: Hoppá!
A Szentlélek mindannyiunk örömére, testi lelki, egészségünkre, új éneket adott a számba és így prófétálta meg, hogy paleoketogén módon fogok élni és a hurkát, kolbászt, szalonnát, töpörtyűt valóban mind meg fogom enni.
HAahahahahahahahahHAah! HAallelujaAh!
Éljen a kolbász, éljen a hurka éljen soká Hurka Gyurka!
 „JÓ EGÉSZSÉGET! ApCsel 15.21.

DICSŐSÉG AZ ATYÁNAK A FIÚNAK ÉS A SZENTLÉLEKNEK,
MIKÉPPEN KEZDETBEN MOST ÉS MINDÖRÖKKÉ! AMEN!

"Hirdetjük, amint meg van írva:
 Amit szem nem látott, fül nem hallott, és ember szíve meg sem sejtett, azt készítette el az Isten az őt szeretőknek. Nekünk pedig kinyilatkoztatta Isten a Lélek által; mert a Lélek mindent átlát, még Isten mélységeit is. Mert ki ismerheti meg az emberek közül azt, ami az emberben van? Egyedül az emberi lélek, amely benne lakik. Ugyanígy, azt sem ismerheti senki, ami Istenben van, csak Isten Lelke. 
Mi pedig nem a világ lelkét kaptuk, hanem az Istenből való Lelket, hogy megismerjük mindazt, amit Isten ajándékozott nekünk. 
Ezeket hirdetjük is, de nem emberi bölcsességből tanult szavakkal, hanem a Lélektől jött tanítással, a lelki dolgokat a lelki embereknek magyarázva.  Aki pedig nem lelki ember az nem fogadja el az Isten Lelkének dolgait, mert ezeket bolondságnak tekinti, sőt megismerni sem képes: mert csak lelki módon lehet azokat megítélni. 


A lelki ember azonban mindent megítél, de őt senki sem ítéli meg. Mert ki ismerte meg úgy az Úr gondolatát, hogy őt kioktathatná? Bennünk pedig Krisztus értelme van.”1Kor 2.10

Hurka Gyurka retro reklám film.

https://www.youtube.com/watch?v=GAvU1fmTJ3c


Ajánlom 12 éven aluliaknak, 

hitükben gyermeki lelkű, erős idegzetű felnőtteknek.



Nincsenek megjegyzések: