2019. márc. 14.

HUMOR NAGYBÖJTBEN


A VIDÁM BÖJTÖLÉST

„Amikor böjtöltök ne legyetek búsképűek, mint a képmutatók.”Mt6.16.

Mint egy távoli mennydörgést
hallom lentről a dübörgést,
zuborg bent a sósav leve
gyomrom lufival van tele,
belem, falat után sóhajt
papi pocak pörcöt óhajt,
böjtöl a szomjas a mennyre
Istenre vár, hogy etesse,
zsíros Ige égi falat
eleget ad éhség apad,
cintányéron zeng már a szív
korgás kerget imádni hív,
csacsacsát ír bennem a rím
zsíros Ige égi cupák,
böjtölök nem vagyok pupák.

Látra nem egyformák a sorok,
de szótagszámban együtt korog.

HAahahahahaHAallelujaAh!



NAGYBÖJTI HUMOR


Ha Ábrahám alkudozhatott az Úrral,
- ha Jézus szerint gyermeknek kell lennünk, aki bármilyen helyzetben megmosolyogtathatja szüleit,
- ha Kis Teréz felvonónak nézhette Jézus karjait, 
- ha Nagy Szent Teréz táncra perdülhetett böjtölés közben a zárdában,
- akkor talán én is elmondhatom az Úrnak az én nagyböjti humoromat szívből az ég felé kiáltva.
Uram! A TE akaratodból magyarnak születtem, és mint tudod, nálunk az a mondás járja, hogy három a magyar igazság és egy a ráadás. Akkor engedd meg nekem, ha lehet, hogy a ráadást a negyedik rákos betegséget, tisztelettel már nem kérem.
Történt, hogy egy barátomnak elmeséltem ezt telefonon és amikor befejeztük a beszélgetést akkor egy üzenetet kaptam és ez állt benne röviden. "Nem lesz." - Derült égből az sms?!Vagy lehallgatták a beszélgetésem és együtt érzett velem a telefon központos és vigasztalni akart? Ma sem tudom rá a választ, de úgy tekintek rá, mint egy prófécia bizonyosságára.













Ugyanis ez a harmadik daganatos betegségem huszonhárom év alatt, ahol egyik betegségnek sem volt köze a másikhoz, vagyis egyik sem áttét volt. Mindegyik más helyen, más szövettannal jelent meg és külön álló életet éltek, míg meg nem haltak. A túlélő én vagyok! A harmadikkal még szkanderozok (glioblastoma).

Ugyan már három éve meg kellett volna halnom, én mégis túlélő vagyok a paleoketogén evolúciós diétának köszönhetően. Nulla % szénhidrát és csak zsír, töpörtyű, szalonna, hús és tanyasi tojás. Mióta így étkezem, az agresszív daganat mérte stagnál. Fizikailag, lelkileg jó erőben vagyok és el tudom látni a három falumat. Köszönöm Jézus!

JÉZUS HUMORRAL is GYÓGYÍT

Szüleim a háborús nemzedékhez tartoznak, akik gyermekként nagy szegénységben éltek. Amit otthonról hoztak, azt nekünk is megtanították, ezért sokat hallottuk a túlélés bölcsességét: sok kenyér, kicsi kolbász.
Emlékszem, hogy gyerekként minden évben disznót vágtunk és mindig arra vágytam, hogy mikor lakhatok végre jól kolbásszal kenyér nélkül.
Ezt a vágyam az ÚR meghallgatta, nem felejtette el és teljesítette. Agydaganatosként ui. harmadik éve nulla szénhidráton élek, zsírt, töpörtyűt, szalonnát és húst eszem. Kenyeret, zöldséget, gyümölcsöt, tejterméket, egy falatot sem.

Hurrá! Végre! Végre! Végre! 

Annyi kolbászt ehetek kenyér nélkül, amennyit csak kívánok, amennyi csak jól esik, amennyi csak belém fér! A bajor, vagy más néven fehér kolbászban csak só, bors van, hagyma, paprika és más kolbász kiegészítők nincsenek.

Hurrá! Éljen a kolbász, éljen a hurka éljen soká Hurka Gyurka!
Köszönöm Jézus, Te vagy a legjobb séf!

HURKA GYURKA - KETOGÉN PRÓFÉCIA
 A LÉLEK MINDENT ISMER, TUD és LÁT...1Kor 2.10
Évekkel ezelőtt történt, hogy egy családlátogatáson azon gondolkodtam, hogy mivel vidíthatnám fel a gyerekeket. Becsszóra mondom, hogy a "jutyin" található Hurka Gyurka videókat és magát a mesét nem ismertem és még csak nem is hallottam róluk korábban. Egyszerűen csak spontán kitaláltam egy szöveget, hozzá a dallamot és elénekeltem a gyerekeknek.  Magától értetődő hogy nemcsak jót nevettünk, hanem ettől kezdve sokáig ez lett a ragadmány nevem, és amikor legközelebb megérkeztem a családhoz a gyerekek ugrálva és nevetve már így fogadtak.

"Megjött a Hurka Gyurka, megjött a Hurka Gyurka!”

Akkoriban még nem volt agydaganatom és nem ismertem a paleoketogén étrendet sem.
Tegnap ismét ennél a családnál voltam, és amikor újból elénekeltük ezt a dalt, akkor esett le nekem a tantusz.
A Szentlélek mindannyiunk örömére, testi, lelki egészségére énekelve prófétálta meg bennem és általam, hogy eljön hamarosan az idő, amikor paleoketogén módon fogok élni és a hurkát, kolbászt, szalonnát, töpörtyűt, a sonkát valóban mind meg fogom enni.

HAahahahahahahahahaHAallelujaAh!

Éljen a kolbász, éljen a hurka éljen soká Hurka Gyurka!

DICSŐSÉG AZ ATYÁNAK A FIÚNAK ÉS A SZENTLÉLEKNEK
MIKÉPPEN KEZDETBEN MOST ÉS MINDÖRÖKKÉ AMEN





Hurka Gyurka dal

Nincsenek megjegyzések: