2023. ápr. 18.

TANÚSÁGTÉTELEM ÉS TANÍTÁS AZ EGYSÉGRŐL A FELEKEZETKÖZI DICSŐÍTŐ IMÁDÁSON

 Kecskemét 2023.04. 04.16.

Pünkösdi imaterem.

Téma:

- egység a keresztény egyházak között,

- egység a keresztények és a zsidóság között,

- egység Máriával, Urunk Édesanyjával.

Tanúságtételem bár kissé hosszú lett, mintegy 60 perces, ám izgalmas érdekes, igaz történetek, hangzanak el benne.

 Köszönöm az Úr Jézusnak, Léleknek és Atyának és a Szűz Anyának, papok Édesanyjának!

https://gloria.tv/post/an7f2yTUYxKw3NwGZVmcXiWYr














Jn 17. 21-23 

Legyenek mindnyájan egyek. Amint te, Atyám bennem vagy s én benned, úgy legyenek ők is eggyé bennünk, hogy így elhiggye a világ, hogy te küldtél engem. Megosztottam velük a dicsőséget, amelyben részesítettél, hogy eggyé legyenek, amint mi egy vagyunk: én bennük, te bennem, hogy így ők is teljesen eggyé legyenek, s megtudja a világ, hogy te küldtél engem, és szereted őket, amint engem szerettél.

DICSŐSÉG AZ ATYÁNAK A FIÚNAK ÉS A SZENTLÉLEKNEK, MIKÉPPEN KEZDETBEN, MOST ÉS MINDÖRÖKRE!

Nincsenek megjegyzések: