2021. júl. 6.

NEKEM TE VAGY A LEGSZEBB

 HÁROM VERS SZŰZ MÁRIA TISZTELETÉRE!

A VERS SZÖVEGE MINDHÁROMBAN UGYANAZ

AZ ALÁFESTŐ ZENE AZONBAN MINDEGYIKNÉL MÁS.

S.D.G!

NEKEM TE VAGY A LEGSZEBB 1.



https://gloria.tv/post/6dbcmKLSBcRpDqjrzSdAPWmah

NEKEM TE VAGY A LEGSZEBB 2.

https://gloria.tv/post/inSBgmoCnbEc1cKSC6GhtjkbE


NEKEM  TE VAGY A LEGSZEBB 3.

https://gloria.tv/post/WHNV8EcCPqGe3miisQndKq6RW



NEKEM TE VAGY LEGSZEBB

óh Istenem nézzed hálát adok Néked

mert a legszebb Asszonyt Te adtad a népnek

szépek közt legszebbet a jók közt legjobbat

kinek a nevére a szívünk megdobban

Istennek mátkája Izrael leánya

szépséges e leány szeráf is csodálja

a földkerekségen sehol nincsen párja

galambdúc a hangja aranyból van haja

tengerkék a szeme tengermély a lelke

ha belenéz lelked káprázik a szemed

fügefa a szava lépes méz a hangja

és az egész lénye nézd egészen tiszta

s az asszonyok szépe nézd felhőkön lépked

vele van a béke az erény szépsége

szantál az illata fején a korona

királynők közt legszebb az Édes Szűz Anya

fényes a Te orcád szeretettől fényes

ragyog a Te szíved benne él az Élet

termeted szépsége Libanonnak tornya

a fenséges orrod Damaszkuszra mutat

lelkednek a kertje szebb mint a nap fénye

fügebarna kezed a nap sütötte le

az asszonyok között NEKEM TE VAGY LEGSZEBB!

HALLELUJAH AVE MARIA HALLELUJAH AVE MÁRIA!

S.D.G.!

KIS SZENT TERÉZ ÍGY MONDTA VALAHOGY: NE FÉLJÜNK NAGYON GYAGYON SZERETNI MÁRIÁT, MERT SOHA NEM TUDJUK TÚLZÓAN ÉS ELÉGGÉ SZERETNI A SZŰZ ANYÁT.!

Nincsenek megjegyzések: